Exel Regel terug plaatsen na update

• Onderwerp starter Onderwerp starter Edria
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 31
  • Weergaven 2040

Edria

PCS Lid
Lid geworden
29 aug 2023
Waarderingsscore
1
Punten
3
OS
Windows 11
AV
Norton
Ik ben op zoek naar een formule om de bijgewerkte boeking te herstellen naar bladgegevens Data bij update
De formule die ik nu gebruik zet hem op de onderste regel.
Zou hem graag terug plaatsen op het goede boekingsnummer.

Vraagjes, is het ID nummer zoals 54587kl22 een uniek nummer?
Dan is je probleem zo opgelost.
Ik neem aan dat je de code bedoeld van Reset Line onder de knop Update Booking.
De rest van je code vind ik zeker niet slecht.
Ik heb wel mijn bedenkingen waarom je geen userform hebt gebruikt en Guest 1 en Guest 2 is me ook niet volkomen duidelijk, wat gebeurd er met een gezin met bv 3 kinderen of zie ik het verkeerd ?
Er zitten ook wat overbodige zaken in.

id nr zijn het nr van je paspoort
En het is adult only
Zijn appartementen in mexico

Omdat ik abra en Piep heel goed kan hebben zal ik een boekingssysteem in elkaar freubelen, ietspietsie beter wat je nu hebt.Een paar dagen geduld. (kwestie van het goed te doen)
edit: laat eens weten welke versie van office je gebruikt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke thanks ben de komende week er even tussenuit

Sorry zag het te laat off 365

Ik heb een bestandje voor je klaar die aan je vraag beantwoord. (denk ik toch)
Het heeft wat langer geduurd dan voorzien, een van mijn honden was overleden en de eerste week had ik helemaal geen fut om ook maar iets te doen. (sorry daarvoor)
Ziet er wel een ietsiepietsie anders uit.
Ik hoop dat deze je goedkeuring kan wegdragen.

P.S. Bepaalde berekeningen gebeuren automatisch, de discount was mij niet echt duidelijk, nu wordt de discount afgetrokken van het subtotaal, moest die discount per nacht gelden moet de code eventjes aangepast worden.
Laat maar iets horen.
P.S.2 ook nog vergeten te vertellen, in een nieuw jaar kan je in de tabel Autonum de rijen verwijderen en begint de nummering opnieuw vanaf 1 voor het nieuwe jaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Philiep,
Dat is niet leuk je hond verliezen, moet er nog niet aan denken van die van ons.
Bedankt voor de moeite die je er in gestoken hebt ziet er goed uit. Gaat er is ff mee stoeien en laat het wel weten.
mvrgr Ed

Beste Philiep,
Heb je sheet goed bekeken zit goed in elkaar top, alleen als ik een nieuwe gast inschrijf rekent hij onderin niet door.
mvrgr Ed

Kan je dat eventjes verduidelijken eventueel met een meer gelijkend voorbeeldbestandje of wat schermafdrukken.

Dit bedoel ik als ik Discount invul krijg een min bedrag te zien

Dit bedoel ik als ik Discount invul krijg een min bedrag te zien
Dat is toch logisch, als je een discount geeft aan iemand die geen enkele nacht blijft slapen dat je een min bedrag krijgt.

Daar had ik niet aan gedacht bij mijn site was dat gekoppeld aan check in Check out en de discount is inderdaad over het totaal bedrag

De berekeningen kloppen, daar hebben we toch Excel voor.

Sjonge jonge, hier kan ik met de pet niet bij.
"Iets als iemand voor het hoofd stoten".

Maar goed laat ik het erop houden dat dubbel posten op forums niet gewaardeerd wordt, en als je de vraag toch elders wilt stellen, het meldt op het eerste forum waar je begonnen bent, zodat je helper er geen energie meer hoeft in te steken.
En ook op het andere forum meld dat je de vraag al elders hebt gesteld.

En adviezen niet aldoor elkaar gaan lopen.

excuses wilde te snel een antwoord hebben zal niet meer voorkomen

excuses wilde te snel een antwoord hebben zal niet meer voorkomen
Waarom heb je je vraag voor de aanpassingen die je wenst door te voeren niet hier gesteld?
Wil je dat ik mijn tijd er nog verder insteek of ga je verder op een ander forum?

Terug
Bovenaan Onderaan