Ex bankier vertelt over al datgene wat in het verborgen gebeurt,

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 1090

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.050
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Ronald Bernard, ex bankier van de "Illuminatie", vertelt over al dat gene wat voor de gewone man en vrouw verborgen is en verborgen blijft.
Zeer interessant.

Het tweede deel - met Engelstalige vertaler en Engelstalige ondertiteling:

Tijdje geleden dit gezien, je weet niet wat je hoort!

Maar dat dit zich afspeelt, daar staan mensen niet bij stil, omdat het de verbeelding te boven gaat!
Het schokte mij, het is bijna niet te geloven, dat dit gebeurt. Door "mensen" waar je "tegen opkijkt".
Het opkijken tegen mensen, heb ik al lang geleden afgeschaft. Als je volwassen wordt, en ervaringen opdoet, ga je wel ééns anders naar mensen kijken!

Hoi Prutser, vertel een leugen honderd keer en de mensen geloven daarna niet meer in de waarheid!

Ik betrap mij er zelf op, dat ik zeer wantrouwig wordt ten opzichte van gebeurtenissen.
Het lijkt wel de bedoeling te zijn om verwarring te zaaien, zodat de waarheid verstopt wordt tussen de onwaarheden!

Al in het oude Rome wisten de elites, dat als je de mensen eten en spelen geeft, ze gelukkig zijn en niet beter weten.

Dat schiet mij ook al vaker door mijn hoofd, die gezegde!
Het is onvoorstelbaar, dat dat nog steeds opgaat, en dat in 2017!

Banken zijn niet zo netjes! Lees het boek De prooi van Jeroen Smit maar eens.

Wat het volk niet weet, nog niet eens bevroed, kan het ook niet op de barricaden brengen

We kunnen wel stellen, dat het volk, wat werkzaam is in allerlei lagen van de samenleving, die het gewone volk door middel van regels en wetten in bedwang wil houden, qua mentaliteit en moraal, het zelf niet zo nauw nemen, met regels en wetten!
Feiten noem ik niet, als je bij de tijd bent, ken je ze al!

Terug
Bovenaan Onderaan