even voorstellen

Sjobyl

PCS Lid
Hallo piepende computerleden :),
Ook ik ben nieuw hier, via Abraham. Sinds 1998 ben ik met computers bezig, niet beroepsmatig maar als hobby.
Wat beroep betreft ben ik pianist en werk als begeleider/repetitor op het gebied van zang, dans, ballet, musical en meer van dat spul.
Naast mijn desktop heb ik nog een wat oudere laptop (Dell Latitude E4200) met W7, maar eigenlijk wil ik daar Linux Mint op zetten. Op dit forum neemt Linux een belangrijke plaats in, dus ik hoop daar veel van te leren.
Behalve computers zijn mijn twee belangrijkste hobbies: buitensport (wandelen en fietsen) en fotografie. Op Flickr heb ik wat albums staan met foto's van die wandelingen en fietstochten, dus als iemand het leuk vindt: Henk48’s albums | Flickr.
Tot ziens op het forum!

Hallo Sjobyl,
leuke intro.
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
Hartelijk welkom op dit, wat een geweldige forum gaat worden.

Ha Sjobyl,

Welkom heb ik al geroepen op je profielpagina. Dus nu blijft er nog over: fijn dat je het gastenboek gevonden hebt. En dat pianist zijn, dat spreekt me wel aan. Want ik heb mijn piano dan wel weggedaan, overal waar ik kom en waar zo'n apparaat staat, moet ik even spelen.
Nogmaals: vermaak je hier!

En....ik ben aan je foto's begonnen, maar daar trek ik wel een avond voor uit! Wat een mooie foto's van Amsterdam zijn het! Vooral die van de markt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan