V
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat moet ik me voorstellen bij: gedekt zijn door 2G, 3G en 4G?
Dus staan is verboden in de treinen in België? Als alle zitplaatsen bezet zijn, dan zullen er toch mensen moeten staan, neem ik aan.Bij ons bestaan alleen maar zitplaatsen op de trein
Dat is in Nederland niet zo. Door plaats te nemen in de eerste klas, terwijl je enkel een vervoersbewijs hebt voor de tweede klas, riskeer je een opslag (voor gebruik van eerste klas) plus daar bovenop een boete van (meen ik) € 35.Als de zitplaatsen tweede klasse allemaal volzet zijn, mag men de eerste klasse zitplaatsen gebruiken
Dus staan is verboden in de treinen in België? Als alle zitplaatsen bezet zijn, dan zullen er toch mensen moeten staan, neem ik aan.
Aha, als dat in Nederland ook zo was, dan zou de NS verplicht zijn om voor voldoende zitplaatsen te zorgen. Maar zo is het in Nederland dus niet geregeld. In de spits moeten veel mensen staan, omdat er geen zitplaatsen meer over zijn.In de trein hangen bordjes dat rechtstaan verboden is