Er is een heel grote groep voor wie het te snel gaat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 24
  • Weergaven 2278

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
In ons land bevind zich een groep mensen voor wie het al tijden veel te snel gaat in de maatschappij,
zij kunnen zich nauwelijks tot helemaal niet aanpassen aan wat voor de meesten van ons normaal is geworden.
En vergis je niet, die groep is groter dan twee miljoen mensen.
Zembla heeft in 2015 een prachtige documentaire hierover gemaakt.
Die documentaire Liesbeth kan het niet meer volgen kan je hieronder bekijken.

Deze documentaire zegt denk ik voldoende!

Ja, de wereld is razendsnel, onpersoonlijk, en verhard geworden.

Daar heb je gelijk in, hoor. Als echte Amsterdamse heb ik altijd (soms ook wel te snel!) mijn antwoord klaar en ik laat het dan weten ook! Maar ik hoop nu toch echt dat je niet probeert om me stil te krijgen, ook niet om 00:14 uur! Want dat gaat je niet lukken, hoor Prutser (vreselijk, ik geloof dat ik zelf maar een naam voor je bedenk, want ik hier word ik droevig van). Heb je geen foto van je hond?Daar ben ik benieuwd naar. Ik had een klein hondje, dat nu ergens in de hondenhemel rondwaart, maar het liefst zou ik nu een grote hond hebben. Gebeurt dus niet meer.

Via mijn werk heb ik ook kennisgemaakt met gehandicapten in rolstoel.
Anne, een gehandicapte vrouw, 55 jaar oud, als ze naar de ING vestiging gaat wordt ze daar gewoon uitgelachen, omdat ze bij lange na niet zo snel met haar smartphone is als die jonge lui van de ING.
En eer verleden jaar was een van de organisaties die haar helpt, veranderd en was haar geheime telefoonnummer kwijt geraakt.

Dat heeft voor heel wat herrie gezorgd, als Anne boos wordt, wordt ze emotioneel en daardoor ontstaat een enorme miscommunicatie.
Ook bij ons enorme huilbuien toen.
Een van mijn collega's heeft haar geholpen om alles weer te ontwarren en dat geheime telefoonnummer goed te regelen.

Daar heb je gelijk in, hoor. Als echte Amsterdamse heb ik altijd (soms ook wel te snel!) mijn antwoord klaar en ik laat het dan weten ook! Maar ik hoop nu toch echt dat je niet probeert om me stil te krijgen, ook niet om 00:14 uur! Want dat gaat je niet lukken, hoor Prutser (vreselijk, ik geloof dat ik zelf maar een naam voor je bedenk, want ik hier word ik droevig van). Heb je geen foto van je hond?Daar ben ik benieuwd naar. Ik had een klein hondje, dat nu ergens in de hondenhemel rondwaart, maar het liefst zou ik nu een grote hond hebben. Gebeurt dus niet meer.
Nee hoor Kate, ik laat je mooi in je waarde. Het heeft meestal wel zijn voordeel als je rap van de tong bent. In deze wereld moet je weerbaar zijn, anders fietsen ze over je heen. Die naam prutser, heb ik al zo lang, het komt uit een bepaalde tijd (2007), toen werd ik lid van NCF, en misschien lag het wel aan de situatie toen. Ik had/moet misschien op dit forum een andere nickname moeten kiezen.
Je wilt weten wat voor een hond ik heb!
5895a98446dd9-IMAG0522.jpg

Er zit een Bordercollie, Labrador, en een mechel, van alles wat, maar met de karakter van een labrador.

Via mijn werk heb ik ook kennisgemaakt met gehandicapten in rolstoel.
Anne, een gehandicapte vrouw, 55 jaar oud, als ze naar de ING vestiging gaat wordt ze daar gewoon uitgelachen, omdat ze bij lange na niet zo snel met haar smartphone is als die jonge lui van de ING.
En eer verleden jaar was een van de organisaties die haar helpt, veranderd en was haar geheime telefoonnummer kwijt geraakt.

Dat heeft voor heel wat herrie gezorgd, als Anne boos wordt, wordt ze emotioneel en daardoor ontstaat een enorme miscommunicatie.
Ook bij ons enorme huilbuien toen.
Een van mijn collega's heeft haar geholpen om alles weer te ontwarren en dat geheime telefoonnummer goed te regelen.
Het is in en in triest dat je als gehandicapte in deze tijd uitgelachen wordt. Zegt genoeg over diegene die zich hier schuldig aan maken. Ach en wees eerlijk, ING kon niet eens zijn eigen broek ophouden, wat willen ze nu, die kakkers!

Vermoedelijk dat ik samen met mijn collega en Anne ga regelen dat ze naar een andere bank gaat waar zij wel als mens wordt behandeld.

Nee hoor Kate, ik laat je mooi in je waarde. Het heeft meestal wel zijn voordeel als je rap van de tong bent. In deze wereld moet je weerbaar zijn, anders fietsen ze over je heen. Die naam prutser, heb ik al zo lang, het komt uit een bepaalde tijd (2007), toen werd ik lid van NCF, en misschien lag het wel aan de situatie toen. Ik had/moet misschien op dit forum een andere nickname moeten kiezen.
Je wilt weten wat voor een hond ik heb!
5895a98446dd9-IMAG0522.jpg

Er zit een Bordercollie, Labrador, en een mechel, van alles wat, maar met de karakter van een labrador.
Wat een prachtig dier! Kijk, dat bedoel ik nu met een grote hond! En deze hond weet niets van zijn voorouders, hij is gewoon gelukkig met wat hij is. En zijn vast wel mensen op deze aarde die ook zo zouden moeten denken, en zich niet minder dan een ander voelen. Het is alleen het probleem: hoe vertel ik het ze?
Maar..... je kunt deze hond rustig als avatar gaan gebruiken, want hij is geweldig!!

@ Prutser: ik weet nog hoe jij je ooit aanmeldde op het NCF met de naam Prutser en erbij vertelde dat je dat wat computers betreft ook echt was!

Ik zal er over jou suggestie nadenken Kate.
Zekers, het NCF is een mooi forum, het doet zijn werk goed!
Ja Abraham54, ik weet nog jouw reactie op mijn aanmelding, maar die sloeg meer op mij, als mijn gepruts met computers, maar het zelfbeeld speelde ook een rol!;)

En *Kingpin* heeft jou in die tijd ook leuk geholpen.

Die naam herinner ik mij nog heel goed, dat was jij , toen ook niks mis mee!
Ik weet ook nog wel dat ik dacht, dat je een vrouw was, :). Waaruit ik dat opmaakte, weet ik niet zo goed meer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Neen, *Kingpin* was toen een jonge vrouw uit België die nog bij haar ouders leefde.
Op een gegeven moment in 2008 liet zij weten dat hun provider haar broer ging straffen wegens stoute downloads en dat hield in, dat ze internet op telefoonsnelheid kregen.

Ik zag dat daardoor er niks meer gedaan werd in de HijackThis afdeling en dat er ook nog steeds nieuwe aanvragen binnen kwamen.
Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben de nieuwe hulpaanvragen gaan behandelen.

Dat het een vrouw was, had ik goed, alleen was jij niet Kingpin toentertijd.
Waar blijft de tijd toch!

@ Prutser: ik weet nog hoe jij je ooit aanmeldde op het NCF met de naam Prutser en erbij vertelde dat je dat wat computers betreft ook echt was!
Zo begint toch alleman , weet nog goed had eens virus binnen,wat googlelen snapte er niks van was 2006,maak me lid bij Minatica,stel mij vraag ,moest een hele boterham doen,dat maar geprint 7 onderbroeken naast mij hahah...paar uren bezig zijn en yep het was opgelost!
had wel ander nick hahah.

Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben de nieuwe hulpaanvragen gaan behandelen.
Abe wist dan niemand dat je kennis had???
Mvg
Danvers

Terug
Bovenaan Onderaan