Opgelost er gebeuren rare dingen...

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reaction score
164
Punten
43
Leeftijd
68
E

Ex forumlid 325

Guest
je heb toch een gmail account .. ga naar google.be en indien je aangemeld ben op google zie je rechtsboven je google account vermeld staan met bv je eigen afbeelding ..klik deze aan en klik verder op je account beheren .. klik daarna in het linker menu op beveiliging .. schrol naar beneden en klik onder " Apps van derden met accounttoegang" verder op toegang voor derden beheren ..voeg vervolgens Windows toe

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reaction score
164
Punten
43
Leeftijd
68
ik kom tot toegang voor derden beheren maar hoe ik windows moet toevoegen?? geen idee

abbs

Security Expert
Team lid
Lid geworden
3 jun 2017
Reaction score
105
Punten
43
Leeftijd
54

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.069
Punten
113
Leeftijd
66
Mooi zo, dan zal ik dit topic op opgelost zetten!

E

Ex forumlid 325

Guest
sorry dat ik niet meer kon of heb gereageerd was bij de zoon gaan helpen ... maar fijn dat het nu verholpen is ..

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reaction score
164
Punten
43
Leeftijd
68
Geen probleem qtex, familie gaat voor

abraham54, dank je wel om mee te denken

abbs bedankt om de oplossing aan te bieden...

dit kan gesloten worden

E

Ex forumlid 325

Guest
abbs gaat met de pluimpjes lopen ...;)
de oplossing kwam namelijk van deze kant ..

abbs

Security Expert
Team lid
Lid geworden
3 jun 2017
Reaction score
105
Punten
43
Leeftijd
54
abbs gaat met de pluimpjes lopen ...;)
de oplossing kwam namelijk van deze kant ..
En waar had jij de oplossing staan?

Volgens mij heeft ze #24 gedaan??

E

Ex forumlid 325

Guest
dacht dat ze bericht #14 uitgevoerd heeft aangezien haar reactie in bericht #23
ene je link in bericht #24 verwijst ook naar hetgene ik bedoelde in bericht #14

abbs

Security Expert
Team lid
Lid geworden
3 jun 2017
Reaction score
105
Punten
43
Leeftijd
54
dacht dat ze bericht #14 uitgevoerd heeft aangezien haar reactie in bericht #23
Dit lijkt mij toch niet een antwoord dat het lijkt dat het is opgelost: ik kom tot toegang voor derden beheren maar hoe ik windows moet toevoegen?? geen idee

En in antwoord #25 schrijft ze zelf: dank je wel Abbs; het werkt weer...ben weer een blij persoontje...

Dus waarom zou ik dan met de "Pluimpjes lopen" en ik hoef ook niet zo snel een pluim hoor mij gaat het meer erom dat iemand van zijn of haar probleem af is geholpen. (ik ben niet zo'n pluimen loper).

abbs

Security Expert
Team lid
Lid geworden
3 jun 2017
Reaction score
105
Punten
43
Leeftijd
54
ene je link in bericht #24 verwijst ook naar hetgene ik bedoelde in bericht #14
Dan heb je het op een wel hele rare manier uitgelegd: je dient waarschijnlijk in je google account onder beveiliging naar Apps van derden met accounttoegang te gaan om aan te geven dat Windows toegang heeft tot gmail om berichten te kunnen verzenden via de mail app van Windows 10

Hierbij verwijs je haar naar haar Google account en als je het antwoord lees wat ik geef is toch heel anders.
Het maakt niet uit dat je alles fout leest maar ga er dan niet omheen proberen te draaien, dat maakt je niet echt geloofwaardig voor een volgend antwoord.

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reaction score
164
Punten
43
Leeftijd
68
Qtex, als ik je tekort gedaan heb dan spijt me dat heel erg, het was zeker m'n bedoeling niet, maar woordenwisseling om mijnentwege, dat hoeft ook niet, ik ben iedereen dankbaar die me verder helpt en abbs zijn uitleg heeft me verder geholpen tot het opgelost was.

is hij dan met de pluimen gaan lopen? ik wist zelfs niet dat er pluimen te verdienen waren.

laatst vraag ik hoe ik een blog kan starten, ik heb aan abraham54 gevraagd om dat item te stoppen, om bijna dezelfde reden...

ik begin schrik te krijgen om nog iets te vragen, ik haat discussie's over m'n hoofd heen, ik heb al genoeg problemen van m'n eigen.

als ik nog zoiets meemaak dan zoek ik een andere helpdesk, dit kan ik echt niet gebruiken, het spijt me voor m'n woordkeuze maar ik ben een heel klein beetje boos.

abbs

Security Expert
Team lid
Lid geworden
3 jun 2017
Reaction score
105
Punten
43
Leeftijd
54
Hoi lynn,

Jij hoeft je zeker niet schuldig te voelen en aan mijn kant ben ik niet boos.
Ook zijn hier geen "pluimen" te verdien (gelukkig) want dan was ik al gestopt hier want dan ga je juist ruzie krijgen.
Qtex is inneens met dit woord gekomen "pluimen" en daarom ben ik er even dieper op in gegaan. Ik hoef geen pluim en ik wil geen pluim,
het belangrijkste is dat een vraagsteller word geholpen door wie dan ook.
Ook wilde ik duidelijk maken wat de echte oplossing gaf zodat andere er ook wat aan hebben en met zijn laatste antwoorden werd het onduidelijk.

Duis lynn gewoon je vragen blijven stellen en de "pluimen" de deur uit gooien.

abbs

Security Expert
Team lid
Lid geworden
3 jun 2017
Reaction score
105
Punten
43
Leeftijd
54
dank je abbs, dit kan ik zeer appreciëren...ik blijf m'n vragen stellen en geen pluimen meer...fijn weekend nog
Heel goed lynn en jij ook nog een fijn weekend :)

Bovenaan Onderaan