EML reader

• Onderwerp starter Onderwerp starter lynnev
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 9
  • Weergaven 970

lynnev

PCS Lid
Lid geworden
3 apr 2019
Waarderingsscore
342
Punten
63
hoe kan ik dat proper installeren, mijn lesjes gaan om de haverklap weg

Je zal het probleem toch wel iets uitgebreider moeten uitleggen. Want EML, wat een formaat is voor het opslaan van een enkel mailtje, kan ik niet koppelen aan lessen. En welk programma verdwijnt?

ik heb EML Reader op m'n pc staan, de lessen zijn mailtjes, dus 1 les staat open in de EML Reader en na een tijdje is het plots weg, de EML Reader is gewoon open want ik switch van EML Reader naar PaintShopPro (PSP) waar ik lesjes maak, ik sta in PSP, heb gedaan wat er in het lesje staat, wil het volgende item lezen en oeps, het lesje (de tekst dus) is weg...

eM Client is als e-mailprogramma misschien de oplossing?
Want je kan e-mails opslaan als PDF.

ik heb de free version gedownload en geinstalleerd Abraham54, waarvoor dank, als deze prima werkt zal ik binnen een maand de betaalversie moet gebruiken denk ik, ik ben nu bij een australische site en daar heb ik dit voor nodig, ben er lange tijd uitgeweest wegens de gezondheid van m'n man, was opgenomen in hospitaal en later in een RVT p zo'n uurtje rijden, nu is hij in een RVT op 10 minuutjes te voet van hier... de rust keert weer en dus ga ik terug psp doen... bedankt Abraham54

En als het daarmee niet lukt kun je altijd nog de gratis Thunderbird nemen, die kan ook .eml aan en heeft geen beperkingen.

@lynn - als je de gratis licentie heb gekregen, klik je in de eMClient links boven op Menu.
Dan krijg je een uitklaplijs.
Ga dan naar Help en kies in het menu voor Licentie.
Dan krijg je een klein venstertje, waarin de licentie kan ingeven.

allemaal gelukt, ben benieuwd naar het gebruik ervan, ik ga me haasten, het is etenstijd in de RVT en dan ga ik helpen... iedereen bedankt, tot de volgende

Als je een les wil openen in PDF,
dubbelklik dan op de ontvangen, die opent dan in een nieuw venster.
klik vervolgens op Menu > Bestand opslaan als en in het opslaanvenster zet je onderin EML naar PDF.
En dan sla je de PDF op in leslokatie.

Als je een pijlsneller PDF-reader wil hebben, neem dan Sumatra PDF.
Ik gebruik al jaren die heerlijk sneller reader.

Terug
Bovenaan Onderaan