Discussie Emile Ratelband eist van Arnhemse rechters dat zijn leeftijd van 69 naar 49 jaar wordt veranderd.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Voor het gerechtshof in Arnhem heeft Emile Ratelband geëist dat zijn geboorteakte wordt veranderd.
Hij wil twintig jaar jonger worden omdat hij zich in plaats van 69 jaar zichzelf als 40 - 45 jarige ervaart.

Dus wil hij dat zijn geboorteakte wordt veranderd van 11 maart 1949 naar 11 maart 1969.

Het is nu afwachten wat de rechters gaan beslissen - van de SVB krijgt hij geen medewerking om zijn AOW op te zeggen en naar zijn zeggen krijgt hij iedere maand dus de mededeling dat hij oud is en dat wil hij niet.

Indien de rechters meegaan in wat hij wil, kan dat voor landen reden zijn, om dit in het groot aan te gaan passen, om zo te besparen op het betalen van pensioenen!

HansGU

Vaak hier
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand dit nog serieus neemt. In welke inrichting is Ratelband inmiddels opgenomen?

OP
OP
Abraham54

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Ik vermoed dat Emille dit alles doet om weer eens in de schijnwerpers te staan.

OP
OP
Abraham54

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
De rechter heeft gesproken en Emile moet zich neerleggen bij de uitspraak dat hij zijn leeftijd niet kan aanpassen.
Volgens de rechter biedt de wet geen ruimte om het verzoek toe te wijzen.

Leuk bevonden: Kate

HansGU

Vaak hier
Hij gaat in hoger beroep: hahaha. Edelachtbare, ik ben toch écht 28 en geen 69,,, Dat moet u toch kunnen zien?

Welke halve zool van een advocaat laat zich in met dergelijke onzin? Om je dood te lachen.

Kate

Enthousiast
En je zult zien: er is vast wel weer een halve zool die mee doet! Ik denk dat Emile toch best wel geld heeft om dat deel van een schoen te betalen!

Gstrings

Bekend gezicht
Hahaha, ja lol, maar hij deinst nergens voor terug, toch ergens wel respect voor zijn lef! Hoe mal ook! haha
Misschien... is het juist een geniale actie, puur voor eyeopener als een parodie op veel zaken en issues in de maatschappij! Ik bedoel, dit gaat continue maar zo, waardoor anderen de dupe worden. Hij denkt ipv kritiek op te geven gaat hij juist ook in dergelijk contrast er met een item op in, olie op t vuur, kan bijna niet duidelijker! En toch, want zo gebeurd het met heel veel dingen die onzinnig zijn en van de zotte, gaan mensen er serieus op in.

Elk ding wordt aangevochten, met name door alle minorities met de gekste mafste dingen. De manier waarop, en voor wat, of profilering, en zo draaft alles door en is er geen common sense meer, de redenaties en feitelijkheden zijn even compleet weg in perceptie (Popper en falsificatie, inductie en deductie en abductie)... Wat is nu wel echt en wat niet? Wat is feitelijk en wat is puur perspectief?

Het zal echt niet worden doorgevoerd, evenmin ergens een vrouw in Nederland die vind dat de wet je niet kan verplichten een zorgverzekering te nemen. Dan is t eraan, is het woord verzekering dan wel juist. Het is ook betwistbaar. Maar mensen vechten soms iets aan om principe, zonder onderbouwing en zonder dan aangedragen oplossing wat dan wel. Constructief is het niet...

Maslov zou deze tijd al helemaal op tilt gaan en achter zijn oor krabbelen hoe hij ooit bij die pyramide is gekomen! Ja toch? Terwijl die echt wel nog steeds heel belangrijk is, maar meer etages heeft gekregen!

Bovenaan Onderaan