Email

Kees74

PCS Lid
Hoi medewerkers, hier ben ik weer even met een eenvoudige vraag voor jullie en voor mij een groot probleem.
Enige tijd geleden hebben we contact gehad en ik heb een nieuwe rekenaar gekocht. Maar dat email programma van Bill is dikke shit.
Bij mijn vorige rekenaar gaven jullie (Abraham) mij een email programma naam en die ben ik natuurlijk kwijt.
Wat is de beste op dit ogenblik?

Hartelijk dank alvast,

Kees

Ha die Kees,
Als je hierboven naast je bericht klikt op die prachtige avatar die jij hebt, en je zoekt even en kiest je profielpagina, dan vind je daar een soort Dit is uw leven! Zoek bij posts.
Je moet even zoeken en scrollen, maar op 29 december 2017 had je de vraag over je rekenaar bij ons gedeponeerd. En Abraham heeft je geholpen.
Als je die post weer even helemaal leest, heb je misschien het antwoord op je vraag.

Ja, dat is al weer even geleden en bij 29 december dacht ik even aan oudejaarsavond en oliebollen. Ben je al aan het bakken? Want jij hebt vandaag een soort oudejaarsdag, weet ik. En morgen start je weer een nieuw jaar!

Laatst bewerkt:
Nee Toska, dat gaat Kees ook niet doen! Maar zijn vraag is duidelijk: hij is eens door Abraham geholpen en heeft nu eigenlijk weer hetzelfde probleem. En in het toenmalige antwoord van Abraham stond de oplossing. Dat zegt hij zelf.

Wat is eenvoudiger dan Kees de discussie van toen te laten lezen? En dan oliebollen bakken, want hij is morgen jarig! En die discussie staat op zijn profielpagina bij posts.

was een grapje hoor kate
heb die link die hij zoekt erbij gezet laatste regel

Bij mijn vorige rekenaar gaven jullie (Abraham) mij een email programma naam en die ben ik natuurlijk kwijt.
Wat is de beste op dit ogenblik?

Hallo Kees,

Was dat niet Thunderbird die Abraham als naam gaf?

Kees heeft mijn antwoord niet gelezen, want ik zag hem voortdurend door windows 10 heen wandelen. En daarna was hij opeens weg.

Ja, Abraham heeft het weer voor elkaar. Het was inderdaad eM Client. Geweldig bedank iedereen die mee gedacht heeft.
En inderdaad ik word al een dagje ouder en vergeet steeds alles op computer gebied.
Maar gelukkig heb ik jullie nog. Heeeel hartelijk dank allemaal.

Kees

Fijn dat het is opgelost en een fijne verjaardag!

Terug
Bovenaan Onderaan