theplayer
Medewerker
- Lid geworden
- 24 feb 2019
- Waarderingsscore
- 367
- Punten
- 83
- OS
- Win10
- AV
- Bitdefender
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het antwoord "ja" gaat zijn, want deze vraag van het screenshot krijg je alleen maar als die instelling op particulier staat.Staan de instellingen voor je netwerk goed in netwerk centrum, particulier netwerk.
netsh winsock reset
Ja. Dus dat staat goed. Misschien mijn tip eens proberen?Zit ik hier dan goed?
Ja nu lees nog eens wat ik net in het vorige bericht schreef... Daar staat namelijk dat je dat in elk geval nog 1x zou krijgen.Vanmorgen opgestart en toch weer dit:
Tja, dan begrijp ik het niet meer... Bedoel je dan mijn computer + mijn WiFi-spot? Want daarmee geef ik anderen ook toegang tot internet, inclusief spam en valse mails, die ik vaak krijg. Wat moet het dan wordenom die melding niet meer te krijgen? Ja of nee ?Één computer is geen netwerk!
Zojuist wéér opgestart Black Tiger, en jawel... mét de melding! Maar telkens 1 klik en hij is weer weg.Ja nu lees nog eens wat ik net in het vorige bericht schreef... Daar staat namelijk dat je dat in elk geval nog 1x zou krijgen.
Het gaat nu er om als je weer opstart of je het DAN weer krijgt.