Eerder dan geplanned is de upgrade naar XenForo 2.0.0 gedaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 1798
Gisteren was er het echec dat er op de server iets grondig verkeerd ging met een kopieer actie, waardoor het testforum ter ziele is gegaan.
Dat heeft mij genoopt de upgrade eerder te doen.
Het hele proces is voltrokken in twee uur en een goed kwartier.

Naast de default stijl, zijn er twee donkere stijlen geïnstalleerd.
Jij hebt dus de mogelijkheid om te kijken en kiezen wat jij het mooiste vind.

Nu heb ik eens goed gekeken, maar het ziet er fantastisch uit! Het was veel werk, en ik had echt niet gedacht dat het zo snel helemaal voor elkaar zou zijn. Petje af!

Ja Abraham, daarstraks kon ik nog niet inloggen maar nu wel. De Engelse taal (zeker standaard?) heb ik snel naar de Nederlandse omgezet.
Even wennen maar het ziet er gelikt uit.

Ik had vergeten de taal in admin om te zetten, fijn dat je me er aan herinnerde.
Binnenkort ga ik beginnen de officiële versie te vertalen, want nu zit er de vertaling van een voormalige release candidate in.
Een echte uitdaging

Geweldig Abraham. Succes ermee.

Dank je wel.

Kan de vroegere docent Engels jou niet helpen met de vertaling? haha @Kate

Jij durft! Ik ben met pensioen! Maar ja, de Nederlandse les gaat ook door!

Soms kan het je ook helpen als je een beetje durft, want tussen de woorden door lees ik dat je het stiekem toch wel leuk vind.

Ik ben niet zo' n moedig mens! Ik laat me liever vertroetelen, dan dat ik me ergens moedig in stort! Ja, en dat is me nog nooit slecht bekomen!

Nu dan zal Abraham54 het zelf moeten doen...

Het is en blijft een min of meer technische vertaling en daar heb ik weinig moeite mee.

Het is en blijft een min of meer technische vertaling en daar heb ik weinig moeite mee.
Een verbeterde vertaling zit er aan te komen. Via het xenforo.com heb ik vorige week een pb gekregen van iemand die mijn vertaling aan het aanpassen is (o.a. de nieuwe frases van na de beta versie).
XF2 heeft inmiddels ook al zijn eerste update: XF2.0.1

Dank je gouwepeer - eerder vandaag had ik nog gekeken maar was die melding er nog niet.
Want iets in me zei me dat er een update er aan te komen was.

enkel dat er hier nog woorden staan in engels? zoals post replay previeuw attach files ?

Nog een vertaalfoutje dat over het hoofd werd gezien voor gastbezoekers die niet geregistreerd zijn of wanneer men niet ingelogd is .

Ik merk op dat de extensie .jpg niet toegestaan word als bijlage , jpeg wel .

Terug
Bovenaan Onderaan