• Hallo en welkom op Piepcomp Support (PCS).

We hebben experts op alle gebieden, inclusief Malware Removal, crash fixing en BSOD's, Microsoft Windows, computer DIY en PC hardware,
    netwerken, gaming, tablets en smartphones, algemene en specifieke software ondersteuning en nog veel meer.

Waarom klik je niet hier om je aan te melden en te beginnen met het genieten van geweldige GRATIS technische ondersteuning.

Een fijn bericht?

Roxmarie

Enthousiast
Bekend gezicht
OS
Windows 10 home
AV
Kaspersky Security Cloud
FW
Windows beveiliging
Dank jullie wel. Ik heb, met veel piekeren, vervelende zaken uit het verleden uit mijn herinnering weggestuurd. Want ze maakten mijn leven er nu niet leuker op. Ik wil graag 100 jaar worden, en dan kun je niet vroeg genoeg beginnen met opruimen!
Je hebt de nare herinneringen op de bezem naar verweggistan gezet. :)

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
OS
Windows 10 en 8.1
Ik ben ook lid van ncf of tenzij mijn account daar al is verwijderd?Maar je kan niet overal tegerlijke tijd zijn vind ik persoonlijk?

V

Verwijderd lid 304

Guest
en wat is NCF?
Hoi Lyn,
NCF is de afkorting van Nationaal Computer Forum. Daar ben ik in 2016 lid van geworden, omdat ik een computerprobleem had, en ik kende nog heel geen forum hiervoor. En als je dan op google zocht kwam je daar terecht. Abraham heeft mijn probleem opgelost en een paar maanden later zat ik ook op Piep, dat toen net begonnen was.
Ik ben gewoon op 2 fora lid gebleven en ik kijk ook altijd nog op het NCF. Daar zitten meer piepleden. Zodoende bleef ik aardig op de hoogte toen ik van Piep af was.
Ach, wegdoen kan nog altijd. Maar als ik nu vergelijk: Piep is het gezelligste en het meest toegankelijkste. Jij kunt dus ook op het NCF kijken, zonder dat je daar lid bent, maar dan kun je niet meer dan kijken.

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
OS
Windows 10 en 8.1
Zou men die naam niet beter veranderen naar Internationaal Computer Forum, aangezien deze al jaren bestaat en via google te vinden is buiten de grenzen heen??;)

V

Verwijderd lid 304

Guest
Zou men die naam niet beter veranderen naar Internationaal Computer Forum, aangezien deze al jaren bestaat en via google te vinden is buiten de grenzen heen??;)
Hoi Toska, nou dat vind ik teveel eer voor het NCF!! Dan kunnen we beter het logo van Piep aanpassen, zodat we hier ook internationaal genoemd staan bij Google .

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
OS
Windows 10 en 8.1
Je kan je moeilijk overal lid gaan maken? Ik ben ook bij sommige lid maar voortaan meld ik me daar niet meer aan omdat ik hier mijn plaats heb gevonden bij piep.

Aarie25

Moderator
Teamlid
OS
Windows 10
AV
Windows Defender
FW
Windows
Ik ben zelf maar op 2 forums actief.
Er is geen forum zo gezellig als Piep, want daar hangt een hele anders sfeer.

Aarie25

Moderator
Teamlid
OS
Windows 10
AV
Windows Defender
FW
Windows
Hallo Syl,

Dat had ik te laat gezien, maar ik dacht ik laat het er maar bij staan.
Ja de sfeer op het NCF is heel anders dan hier.
Maar dat zul jij ook wel hebben gemerkt de laatste tijd.

lynn

leerling
OS
windows10
AV
?
FW
?
ik blijf hier maar hangen, ik ban al altijd goed geholpen geweest, dus waarom verhuizen?

Aarie25

Moderator
Teamlid
OS
Windows 10
AV
Windows Defender
FW
Windows
ik blijf hier maar hangen, ik ban al altijd goed geholpen geweest, dus waarom verhuizen?
Dan heb je goed.
Ik ben zelf als moderator begonnen op het NCF en toen ook nog hier naar verhuist.
Dus dat is de reden dat ik op beide forums aanwezig ben.
Maar ik snap goed dat mensen liever op 1 forum aanwezig zijn, zeker omdat het hier veel gezelliger is.

macguy

Apple freak sinds 2014
OS
MacOS High Sierra 10.13.6 + Iphone 7 IOS 13.6 Win10 1803
AV
Mac filevault
ik wil al jaren helpmij account verwijderen maar gaat niet

PIEP is beter

Roxmarie

Enthousiast
Bekend gezicht
OS
Windows 10 home
AV
Kaspersky Security Cloud
FW
Windows beveiliging
Ik vind piep ook super leuk, leuker dan ncf ivm de andere sfeer, ook ruinte voor andere dingen buiten de pc om. Foto's, muziek, films, etc.

porrelaar

Vaak hier
Ik bezoek dagelijks 8 verschillende computerforums. Op het ene forum ben ik na 1 of 2 minuten al klaar, terwijl ik op een ander forum vaak wat langer bezig ben. Soms enkel met lezen van vragen; soms ook met beantwoorden.
Op ieder forum hangt een andere sfeer; dat is waar. En dat vind ik prima. Zo kan iedereen een computerforum vinden waar hij/zij zich het meest thuis voelt.

Bovenaan Onderaan