Heeft niets met Microsoft Edge, de browser van doen.
Het is een programma van Sony. (Staat er ook achter).
Wellicht heb je een Sony foto camera? Die dit geïnstalleerd heeft?
Ter informatie:
U kunt op afstand (getethered) opnamen maken met een liveweergave en RAW-ontwikkeling. Productie mogelijk met Sony-camera's met behulp van functies zoals time-lapse-film maken met interval-opname van stilstaande beelden (RAW/JPEG) en pixelverschuiving-multi-opname.
imagingedge.sony.net
Vaak wordt er bij een camera wel software aangeboden, maar die hoef je niet te installeren. Het is een bewerkingsprogramma of een programma om de foto's te bekijken. Dit kan uiteraard ook met de standaard Windows foto viewer, of Windows foto's naar gelang de Windows versie die op het systeem staat.
Er staan er heel veel aan inderdaad, ik heb er een paar aan staan o.a. de beveiliging.
Maar ik zie dat jij er Skype, WhatsApp, telefoon bij hebt staan die wil je kennelijk kunnen bedienen vanuit Windows, dus die zou ik aan laten staan. Maar dit is iets persoonlijks, en lastig voor een ander te bepalen.
Alles wat mee moet opstarten, vertraagd de opstart van het systeem. Maar in hoeverre dat tegenwoordig nog zo is, durf ik niet te zeggen.
Hier wordt er in begrijpelijke taal uitgelegd.
Als de Windows-computer aangaat, starten tegelijkertijd allerlei apps op. Bepaal zelf welke programma's gelijk mogen opstarten.
www.seniorweb.nl