Edge blokkeert de download van Firefox

Edge blokkeert de download van Firefox
Firefox wordt beschouwd als schadelijk bestand!

6099252dc986d-Esge_blokkeert_Firefox_download.jpg

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.134
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Firefox wordt beschouwd als schadelijk bestand!
Niet Firefox maar het .exe bestand. De melding is immers "dit type bestand", dus schijnbaar zit er nu een blokkade in voor .exe bestanden.
En daar is Firefox ook de dupe van nu. Dus dit is niet beperkt tot Firefox zo te zien.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
5.993
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Schijnbaar op te lossen door Smartscreen uit te schakelen.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.134
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Ik ook. Ze proberen je ook het Microsoft account door de strot te duwen. Vandaag kreeg ik al weer na opnieuw starten zo'n melding dat het "bijwerken van de computer gereed gemaakt" moest worden. Dan kon je kiezen voor iets minder, ben het al weer vergeten of volgende. En bij volgende moet je dan weer inloggen met je Microsoft account.
Nou nee dus. Gelukkig kun je daar fijn op Annuleren drukken, dat weer gedaan en dan weet ik dat ik voorlopig weer van die melding af ben.
Maar Microsuf moet nu echt stoppen met dat gezeik om mensen te verplichten met een Microsoft account in te loggen, ook tijdens installatie. Bah!

Appleguy

Apple freak sinds 2014
Gewaardeerd lid
Lid geworden
3 sep 2017
Reactiescore
1.985
Punten
423
Leeftijd
24
OS
MacOS High Sierra 10.13.6 + Iphone 7 IOS 14.6 Win10 1803
AV
Mac filevault
Fo....CK MS of gebruik IE 11 om FF te installeren
Angry Dog GIF

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reactiescore
2.384
Punten
468
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Ik ook. Ze proberen je ook het Microsoft account door de strot te duwen. Vandaag kreeg ik al weer na opnieuw starten zo'n melding dat het "bijwerken van de computer gereed gemaakt" moest worden. Dan kon je kiezen voor iets minder, ben het al weer vergeten of volgende. En bij volgende moet je dan weer inloggen met je Microsoft account.
Nou nee dus. Gelukkig kun je daar fijn op Annuleren drukken, dat weer gedaan en dan weet ik dat ik voorlopig weer van die melding af ben.
Maar Microsuf moet nu echt stoppen met dat gezeik om mensen te verplichten met een Microsoft account in te loggen, ook tijdens installatie. Bah!
Aha, dat had ik laatst op mijn barrel eh Test-pc :) die gaf die melding ook, ik log ook met een lokaal account in, ik heb geen zin in die bagger.

Bovenaan Onderaan