Edge blokkeert de download van Firefox

Edge blokkeert de download van Firefox
Firefox wordt beschouwd als schadelijk bestand!

6099252dc986d-Esge_blokkeert_Firefox_download.jpg

Firefox wordt beschouwd als schadelijk bestand!
Niet Firefox maar het .exe bestand. De melding is immers "dit type bestand", dus schijnbaar zit er nu een blokkade in voor .exe bestanden.
En daar is Firefox ook de dupe van nu. Dus dit is niet beperkt tot Firefox zo te zien.

Schijnbaar op te lossen door Smartscreen uit te schakelen.

Ze zullen je koste wat het kost hun eigen browser door de strot Douwen. 🤬
Ik blijf bij Firefox.

Ik ook. Ze proberen je ook het Microsoft account door de strot te duwen. Vandaag kreeg ik al weer na opnieuw starten zo'n melding dat het "bijwerken van de computer gereed gemaakt" moest worden. Dan kon je kiezen voor iets minder, ben het al weer vergeten of volgende. En bij volgende moet je dan weer inloggen met je Microsoft account.
Nou nee dus. Gelukkig kun je daar fijn op Annuleren drukken, dat weer gedaan en dan weet ik dat ik voorlopig weer van die melding af ben.
Maar Microsuf moet nu echt stoppen met dat gezeik om mensen te verplichten met een Microsoft account in te loggen, ook tijdens installatie. Bah!

Fo....CK MS of gebruik IE 11 om FF te installeren
Angry Dog GIF

Ik ook. Ze proberen je ook het Microsoft account door de strot te duwen. Vandaag kreeg ik al weer na opnieuw starten zo'n melding dat het "bijwerken van de computer gereed gemaakt" moest worden. Dan kon je kiezen voor iets minder, ben het al weer vergeten of volgende. En bij volgende moet je dan weer inloggen met je Microsoft account.
Nou nee dus. Gelukkig kun je daar fijn op Annuleren drukken, dat weer gedaan en dan weet ik dat ik voorlopig weer van die melding af ben.
Maar Microsuf moet nu echt stoppen met dat gezeik om mensen te verplichten met een Microsoft account in te loggen, ook tijdens installatie. Bah!
Aha, dat had ik laatst op mijn barrel eh Test-pc :) die gaf die melding ook, ik log ook met een lokaal account in, ik heb geen zin in die bagger.

Terug
Bovenaan Onderaan