Draadloze muis met bluetooth

sperwer

PCS Lid
Lid geworden
7 okt 2020
OS
windows 10
.

Tot op heden gebruik ik een muis met draad naar een usbpoort. Ik wil de usbpoort ergens anders voor gebruiken en zoek een draadloze muis met bluetooth. Als ik op internet zoek zie ik dit soort muisen maar met een kleine stekker voor in de usbpoort te zetten. Dus daar schiet ik niets me op. Ik dacht dat dit voor een draadloze muis met bluetooth niet nodig is.

Kan iemand mij informeren hoe dit zit.

Een draadloze muis communicatie juist mbv de kleine usb connector die ervoor zorgt dat er contact is tussen muis en pc.

Bij een tekort aan usb ingangen zit je een degelijke hub kunnen overwegen. Daar hebben verschillende leden ervaring mee. ik heb er ook 1 een dood simpele van de kruidvat geloof ik via usb -c aangesloten zit.

Er zitten wat apparaten op die voeding via de hub gebruiken.
Platenspeler en een onderdeel voor het overzetten van vhs banden. En nog 1 wellicht met webcam.

Je computer bij bij. Zo'n heb wel usb-c hebben.

Aangezien je muis een ontvanger nodig heeft zit die dus in een USB dongel.
Wat jij als oplossing zou kunnen doen is een usb hub kopen

Bedankt voor de reacties. Ik zal een usb hub aanschaffen.

Toch blijft het voor mij een raadsel. Ik zie bij Coolblue een muis waarbij vermeld word dat er geen usb poort nodig is.

BlueBuilt Tradendum Draadloze Bluetooth Muis​

Dan bestel je dat ding toch?
Als blijkt dat er wel een dongel bij hoort stuur je m terug.

Als je toevallig een winkel in de buurt hebt kun je even gaan kijken.

Toch blijft het voor mij een raadsel. Ik zie bij Coolblue een muis waarbij vermeld word dat er geen usb poort nodig is.

BlueBuilt Tradendum Draadloze Bluetooth Muis​

Klopt helemaal maar ... dan moet je pc/laptop ook wel bluetooth aan boord hebben. Uit ervaring weet ik dat er al eens vertraging op kan zitten voor de meer precieze werkjes (oa tekenen). Voor algemeen gebruik werkt dit wel goed en je kan 'm ook via USB aansluiten (ook om te laden).

Mijn laptop is pas een jaar oud en heeft bluetooth aan boord.

Ik heb toevallig vorige week deze gekocht.
draadloze muis met bt
Extra info, vergeten te vermelden.
Aan de onderkant van mijn gekozen draadloze muis bevinden zich 2 dingen, als je USB wilt gebruiken vind je daar de USB adaptor.
En een kleine schakelaar met drie standen:
Off, USB en BT, zet de schakelaar op de juiste stand.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan