• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

domeinnaam

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.045
Reaction score
200
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
Onlangs is deze domeinnaam peppersrusforum.nl verhuisd naar een andere hosting?Maar sinds vandaag krijg ik daardoor nog een openstaande factuur van 10,88 euro die ik moet betalen voor die domeinnaam die door andere personen is overgenomen, en betalen zullen ze niet hebben beide geen geld?
dus is er een online dienst waar ik eventueel die domeinnaam kan laten blokkeren?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.871
Reaction score
4.956
Punten
113
Leeftijd
67
Dat is niet nodig, want het domein staat officieel op jouw naam geregistreerd!

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.871
Reaction score
4.956
Punten
113
Leeftijd
67
Het domein staat nu geregistreerd bij Webreus.
Van welke host ben jij naar Webreus gegaan?

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.045
Reaction score
200
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
ik ben zelf niet verhuisd want deze site en domeinnaam heeft jaren gratis op mijn server gestaan, waardoor ik telkens die domeinnaam betaalde voor anderen? niet de server want daar stond mijn sites ook op, trouwens hadden wel iets mogen bijleggen? wat wilt ge ze willen een site en ze hebben er geen middelen voor,dan moet je er niet aan beginnen?
maar die domeinnaam is nog altijd van mij want heb deze juist (allee te straks ) betaald?
heb aan neostrada gevraagd daar was hem aangevraagd dat ik als eigenaar wens dat deze onmiddelijk offline word gehaald?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.871
Reaction score
4.956
Punten
113
Leeftijd
67
Bij welke host heb jij pepperusforum.nl als domein aangemaakt?

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.045
Reaction score
200
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
bij neostrada
heb hun gemaild en de bijlages opgestuurd dat ik die domeinnaam offline wil zien staan
als ze de bewijzen zien kunnen ze niet anders

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.871
Reaction score
4.956
Punten
113
Leeftijd
67
Heb je soms geen verhuistoken aangevraagd om je domein naar een andere host over te zetten.
En omdat Neostrada jouw IP heeft aangemaakt zal je dat op jaarbasis moeten blijven vergoeden.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.045
Reaction score
200
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
ja ik heb dat aangevraagd voor hun vandaar dat ik weer dien te betalen, maar hoe dan ook blijft mijn eigendom
probleem is dat ik daar 2 accounten heb en die mail heb ik per ongeluk (account) verwijderd dus kan ook geen ww resetten aanvragen
ze vragen een kopie van mijn ID

Bovenaan Onderaan