E
EvC
Guest
Re: Toon jouw bureaublad
Dan beogen we allebei hetzelfde: betrouwbaarheid en continuïteit.
Forum default weer blauw?
Dan beogen we allebei hetzelfde: betrouwbaarheid en continuïteit.
Forum default weer blauw?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
EvC zei:Forum default weer blauw?
Is het in deze phpBB versie mogelijk om het zichtbaar te integreren wanneer men een reactie wil plaatsen?Abraham54 zei:imgdumper gebruik ik inmiddels al jaren!
Aquariumforumblauw ? :shock: Door deze kleur ben ik verplicht om in te loggen. Ik vraag een referendum aan. :mrgreen:Abraham54 zei:Azuurblauw aangepast en is nu het standaardforumthema - Elegance-pcf
Help me even?Abraham54 zei:Niks anders opgevallen?
Ah, heel netjes zo. Door deze kille default forumkleur was ik dusdanig van slag dat het me is ontgaan.Abraham54 zei:En wat betreft mijn laatste vraag aan jou: niet gezien dat het logo foetsj is en de forumnaam er nu staat?
EvC zei:'Forum layout en gedrag' bijvoorbeeld? Breder kunnen we het niet maken.
Knoppen die vaag zijn of knoppen die gemist worden zou een punt kunnen zijn.
Deze phpBB versie verschilt behoorlijk met de vorige die ik gewend was. Gedragsveranderingen roepen altijd vragen op.
Genoeg stof lijkt me.
-Ed
Geen idee Abe, ik ben niet thuis in forumsoftware.Abraham54 zei:Was dat soms PCWebPlus?
Precies, maar die knop gedraagt zich daar als 'Actieve onderwerpen' : lees, daar zie ik een ruim overzicht van de huidige onderwerpen.Abraham54 zei:Ook op het NCF is de knop nieuwe berichten de knop.
Eigenlijk geef je beide knoppen dan dezelfde eigenschappen waardoor er één zou kunnen vervallen.Abraham54 zei:Daarom wil ik de strengheid van Nieuwe berichten naar beneden brengen, zodat die meer gaat overlappen met actuele berichten.
Ah, ik volg het daar.Abraham54 zei:Zo te lezen op phpbb.nl wordt het nog een hele klus!