Dingetjes van films in het klein namaken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 59
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 1785
V

Verwijderd lid 59

Gast
Ik dacht ik stel me even voor. :)

Ik ben Maarten ben 16 jaar oud en ben soms iets te enthousiast met mijn mening geven. Hobby's zijn programmeren en dingetjes van films in het klein namaken van dingen die we rond hebben liggen (denk aan tandwieltjes, doppen, handvaten van van alles en nog wat, scharnieren en zelfs tennisballen).

Verder ben ik nog Star Wars fan en ben ik ook al een tijdje actief op het NCF.

Dat is het denk ik wel zo'n beetje. :)

Welkom Maarten, al zei ik dat al eens. En laat je mening gerust op ons los, wij weren ons uitstekend!
Heb je er al eens aan gedacht om foto's te maken van die film-dingetjes? Ik ben benieuwd hoor, en we hebben er een apart topic voor, waar al de meest mooie dingen in de etalage staan!
Verder vind ik het erg knap dat je fora, film-dingen maken, programmeren enz. kunt combineren met school. Petje af.

Hoi Maarten we kennen elkaar al maar ik ben ook hier actief. Ik hoop dat je net als ik actief zult blijven op beide fora.

Heb je er al eens aan gedacht om foto's te maken van die film-dingetjes?
ea899ec3ce5e611a6c4314cf65493375.png

Dit zijn robotjes van Star Wars. De linker is gemaakt door mijn vader, die wilde hem per se zelf maken. De andere twee zijn wel door mij gemaakt (de grote grijze bol mag je negeren). De linker heet de Droideka, de middelste R2-D2 en de rechter BB-8 (mocht je ze willen opzoeken).

Welkom op het forum waar wel een echte Linux categorie aanwezig is :)
Haha. :)

Ik hoop dat je net als ik actief zult blijven op beide fora.
Dat ben ik wel van plan. :)

Het zijn knap gemaakte dingen, hoor. En je hebt er vast nog wel meer. Maar...........Star Wars is voor mij een naam en voor mijn zonen een prachtige film. Dus ik ken jouw figuren voor geen meter!
Je moet ook even aan Abraham vragen of hij deze discussie wil verplaatsen naar de afdeling hobby in de lagere regionen van dit forum, want daar hoort dit en dan kun je het uitbreiden. Nu zitten we te praten in het gastenboek en dat is niet de bedoeling. Maar laat daar in dat topic nog maar meer zien, hoor. En wil je vader ook geen lid van Piep worden?

Je moet ook even aan Abraham vragen of hij deze discussie wil verplaatsen naar de afdeling hobby in de lagere regionen van dit forum, want daar hoort dit en dan kun je het uitbreiden. Nu zitten we te praten in het gastenboek en dat is niet de bedoeling. Maar laat daar in dat topic nog maar meer zien, hoor. En wil je vader ook geen lid van Piep worden?

Mijn vader is niet zo'n computer persoon.

ik ben nu bezig met drone 166 van Oblivion, hij wordt een stuk groter.

Deze ging ik maken van een fabriekslamp, maar aangezien ik niet zover ben kan ik nog van alles bedenken. Drone 166 lijkt al een beetje op de lamp, maar wat ik nu van plan ben heeft iets meer de vorm van de lamp. De 'lamp' is een gietijzeren bol dat natuurlijk hing in een grote fabriek. Ik heb helaas momenteel geen foto bij de hand en het is donker dus foto's worden er niet duidelijker op.

Anyway, ik wil nu de VEGA Core van DOOM (2016) maken. Voor degene die het niet weten, doom is een computerspel. In dit spel is VEGA de AI van het bedrijf genaamd UAC (Union Aerospace Corporation) die aan Mars de planeet is toegekend. Waarom Mars? Simpel, de UAC gebruikt Argent Energy (uit de hel) om het zonnestelsel van energie te voorzien, Op Mars zijn de Facillity en Research labs (en de CEO zijn kantoor). Maar er zullen vast nog meer AI's zijn in het zonnestelsel (aangezien VEGA zich specifiek voorstelt als de AI toegekend aan Mars).

"Hello, I am VEGA the sentinent intelligence assigned to mars."
- VEGA

VEGA in het spel, gebruikt een geschatte (door UAC) 2,4 TerraWatt en heeft koeling nodig van bijna het absolute nulpunt (0 kelvin).

De VEGA Core (eigenlijk dus gewoon de computer zelf):

doom_vega_s_core_by_commanderdelta2468-da9s9ec.jpg

Het ziet er spectaculair uit! Ik zal me toch in Starwars moeten gaan verdiepen!

Voor de duidelijkheid, VEGA is niet van Star Wars dat is van een spel dat heet DOOM. Wat ik voorheen gemaakt heb is wel van Star Wars.

Terug
Bovenaan Onderaan