Detroit

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.990
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Detroit was ooit een van de belangrijkste industriestede in de USA.
Thans is de stad slachtoffer van de globalisering; een impressie -
An Uber Drive Through Detroit's Most Dangerous Neighborhood.

Nou, deze wereld ken ik ook niet, maar ik mis er niets aan, lijkt me!

De getoonde wijken waren ooit bewoont door degenen die goed geld verdienden.
Je ziet wat er van over is gebleven.

Het is gewoon triest zoals het daar gaat, hele wijken, die gigantisch verpaupert zijn.
De vooruitgang, is uiteindelijk, de ondergang geworden.
De overheid laat het ook voor een deel, aan zijn lot over, wat schandelijk is.
De bewoners zijn natuurlijk ook verantwoordelijk, alhoewel werkloosheid de individuele mogelijkheden, beperken! Er zijn meerder oorzaken van deze teloorgang!
Van Motown tot Ghosttown!

Van auto- naar spookstad | G/Geschiedenis

Laatst bewerkt:
Het is een ontwikkeling die zich naar alle waarschijnlijkheid ook naar andere steden in de USA zal uitbreiden.
En ongetwijfeld op termijn zullen wij bij ongewijzigd beleid in Europa het zelfde gaan meemaken.

Want het grote kapitaal zoekt altijd naar wegen om de winsten te maximaliseren en dus naar goedkopere arbeid te zoeken.

Zo heeft laatst een Chinees-Amerikaanse onderzoeker een maand lang in een Chinese fabriek gewerkt.
Zijn conclusie: Trump zal geen banen kunnen terughalen, want geen enkele Amerikaanse arbeider wil voor 450 dollar in de maand werken.
En kan Trump wel werk terughalen - zo waarschuwt hij, zullen robots het werk overnemen.

Het is een ontwikkeling die zich naar alle waarschijnlijkheid ook naar andere steden in de USA zal uitbreiden.
En ongetwijfeld op termijn zullen wij bij ongewijzigd beleid in Europa het zelfde gaan meemaken.

Want het grote kapitaal zoekt altijd naar wegen om de winsten te maximaliseren en dus naar goedkopere arbeid te zoeken.

Zo heeft laatst een Chinees-Amerikaanse onderzoeker een maand lang in een Chinese fabriek gewerkt.
Zijn conclusie: Trump zal geen banen kunnen terughalen, want geen enkele Amerikaanse arbeider wil voor 450 dollar in de maand werken.
En kan Trump wel werk terughalen - zo waarschuwt hij, zullen robots het werk overnemen.
Dat is zeker, dat gaat hier ook gebeuren, als er geen gewijzigd beleid komt!
Er is geen werk voor iedereen die dat zoekt. Automatisering kost banen, daar ontkom je niet aan.
Daarom is een basis inkomen, nog zo gek niet.
Het verhogen van aow leeftijd is daarom ook waanzinnig, maar is een ordinaire bezuinigings maatregel.
Het ongebreideld mensen toelaten vanuit andere landen, is natuurlijk ook desastreus voor onze sociale voorzieningen.
De bezuinigingen enerzijds, worden weer teniet gedaan, door andere maatregelen. Maar daar is deze overheid, goed in!

De AOW leeftijd gaat enkel omhoog om de AOW betaalbaar te houden en Rutte en co de mogelijkheid te geven ook in de toekomst in die pot te grijpen.
Want eerverleden jaar heeft Rutte dat ook gedaan - toen hij vijf miljard terug gaf aan de werkenden in Nederland.
Dat is mede bekostigd door een greep in de AOW-pot.

Zo sprak ik verleden jaar daarover met een grootverdiener die het een mooie geste van Rutte vond.
Toen ik hem zei, dat het deels een sigaar uit zijn eigen doos was, geloofde hij mij niet.
Echter toen ik vermelde dat daardoor ook zijn AOW omlaag is gegaan, moest dat even bezinken.
Hoezo?
Ik vertelde hem over die greep in de AOW-pot en toen dacht hij er ineens anders over...
Want op dit moment kan hij pas met 70 jaar met pensioen gaan en dat zal nog wel weer verhoogd gaan worden.

De AOW leeftijd gaat enkel omhoog om de AOW betaalbaar te houden. Dat verhaal kennen we wel, over de andere kant worden er miljarden verspilt aan krankzinnige zaken. De gewone burger is niets meer dan een slaaf, die alleen maar dient ter financiering van de waanzin van rutte en co, en vergeet niet de eu maffia in brussel. Het is één groot smerig spel wat daar gespeeld wordt.
Ik stink er niet in, in die doortrapte bende, want dat is het!

Terug
Bovenaan Onderaan