Degoo online opslag - Geen aanbeveling!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 121
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 525
V

Verwijderd lid 121

Gast
Vandaag zocht ik in de Playstore naar een app die door het terugzetten naar de fabrieksinstellingen van mijn telefoon verdwenen was, helaas nog niet gevonden.
Wel kwam ik iets anders tegen, waar ik graag jullie advies over wil vragen.
Degoo is een app waar je 100 GB gratis cloud opslag krijgt, uiteraard met reclame en je kunt elke dag gratis opslag bijverdienen.
Maar is het wat? Als vervanging van Google foto's en Google drive wat nu nog slechts 15 GB maximaal gratis opslag heeft (alle Google producten bij elkaar dus)

Het vertaalde artikel zonder de aanbevelingen voor een andere app van hun vind je hier:
Log in

De beste herinneringen van het leven

Op AI gebaseerde cloudopslag waarmee u uw beste foto's opnieuw kunt ontdekken.

Bewaar herinneringen

10 TB premium cloudopslag.

Activeer de topgeheime functie zonder kennisversleuteling om de beveiliging naar het hoogste niveau te tillen.

Ervaar herinneringen

Laat onze AI je de beste momenten van je leven laten zien.

Uw privé Degoo-feed voor al uw herinneringen.

Volledig privé en veilig, alleen jij hebt toegang tot je foto's.

Herinneringen delen

Deel geüploade foto's in realtime.

Onbeperkte bestandsgrootte zonder kwaliteitsvermindering.

Geen Degoo-account nodig om bestanden te ontvangen.

Veilig delen met end-to-end encryptie.

De gemiddelde gebruiker begint zijn eerste upload binnen 3 minuten.

Het is zo makkelijk. Doe zoals meer dan vijfentwintig miljoen anderen al hebben gedaan en laat Degoo een back-up van uw bestanden maken. Risicovrij. Gratis proefperiode van 2 weken.

Eenvoudige, transparante prijzen

We hebben enkele van de beste prijzen in de branche en een plan voor elke behoefte.

Vrij

100 GB

wolkenruimte

5 apparaten [1]

Toegang tot web-app [2]

500 GB verwijzingsbonus

5 GB per doorverwezen vriend

End-to-end encryptie

365 dagen account inactiviteit

Basis opslag replicatie

Geen advertenties

Nul kennisversleuteling

Maximalisering van fotoopslag

Kies dit abonnement

Vrij

Pro

500 GB

wolkenruimte

10 apparaten [1]

Toegang tot web-app [2]

1000 GB verwijzingsbonus

10 GB per doorverwezen vriend

End-to-end encryptie

Bestanden voor altijd opgeslagen

Verbeterde opslagreplicatie

Geen advertenties

Nul kennisversleuteling

Kies dit abonnement

23,88 € / 1 jaar

Ultiem

10 TB

wolkenruimte

Onbeperkt aantal apparaten

Toegang tot web-app [2]

1000 GB verwijzingsbonus

10 GB per doorverwezen vriend

End-to-end encryptie

Bestanden voor altijd opgeslagen

Verbeterde opslagreplicatie

Geen advertenties

Nul kennisversleuteling

Kies dit abonnement

99,99 € / 1 jaar

[1]: U kunt Degoo op al uw apparaten installeren en bestanden bekijken en downloaden, maar alleen het opgegeven aantal apparaten kan bestanden uploaden naar uw Degoo Cloud Storage.

[2]: Open en beheer uw bestanden in onze web-app. https://app.degoo.com

Inhoud

Functies

Wat betreft

druk op

Hulp krijgen

Degoo-cloudopslag

De beste herinneringen van het leven

© 2021 Degoo CloudDegoo-voorwaardenPrivacybeleid

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet hoeveel waarde je hecht aan privacy als het om je data gaat en wat ze er volgens de algemene voorwaarden allemaal mee mogen doen.

@Rubensky Wat insinueer je ? weet je iets over deze aanbieder ?

Ik heb dat dus nog niet kunnen vinden @Rubensky, daarom vraag ik het ook! Ik heb nog geen account aangemaakt, maar het ziet er interessant uit, maar wellicht wel te mooi om waar te zijn.

@Rubensky Wat insinueer je ? weet je iets over deze aanbieder ?

Dit: als we naar ICT kijken is opslag het duurste component. Het neemt relatief veel fysieke ruimte in beslag, en de levensduur is kort in vergelijking met andere onderdelen. De kosten zijn dus hoog.

Als je dat voor jezelf bedenkt en dan denk je ik mag 100GB "gratis" opslaan....

Snap de link nog niet met je opmerking die liet uitschijnen dat er iets fout is met de privacy en veiligheid van de data bij deze aanbieder ... of was dat gewoon een oprisping zonder dat je eigenlijk iets weet over deze provider ?

Het enige dat ik weet is dat de aanbieder in Zweden zit. De rest is logisch nadenken. Google zelf ook eens.

Inderdaad @Rubensky maar was nog zo duidelijk had je dit meteen aangegeven zodat we wisten waarover je het had.
Maar nu, na het lezen hiervan : bedankt voor de waarschuwing !!!

Het grootste nadeel wat ik lees, is dat je, je bestanden nooit meer uit de cloud kunt verwijderen! Dus dank voor de tip @Rubensky
Dat klopt niet - je kan ze niet on demand verwijderen maar 90 dagen inactiviteit heeft het wissen tot gevolg ! Maar dat is meer een gebrek dan een feature.
Er zijn blijkbaar tientallen redenen om hier VER VAN WEG TE BLIJVEN !

Dat klopt niet - je kan ze niet on demand verwijderen maar 90 dagen inactiviteit heeft het wissen tot gevolg !
Scherp, das waar ook, maar goed, je hebt dus totaal niets in de hand. Als je iets verkeerds upload krijg je het niet meer verwijderd. Als je dus wel een account hebt.

Hier aangehaalde artikelen heb ik niet gezien nog gelezen. Maar als de promotie is veel opslag en gratis gaan bij mij de alarmbellen af om eerder genoemde redenen.

Terug
Bovenaan Onderaan