V
Verwijderd forumlid 74
Guest
Als je er de bijgeleverde software niet bijwil en maar wil beginnen met een mini installatie dan moet je gaan voor Debian .
Debian -- Getting Debian
Debian -- Getting Debian
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na een minimal install moet je volledig met de command line aan de gang om het in te richten: en die kennis ontbreekt me.Als je er de bijgeleverde software niet bijwil en maar wil beginnen met een mini installatie dan moet je gaan voor Debian .
Debian -- Getting Debian
Na een minimal install moet je volledig met de command line aan de gang om het in te richten: en die kennis ontbreekt me.
Debian staat bij DistroWatch op de 2de plaats. Die populariteit is voor mij wat vaag als ik amper de weg kan vinden met mijn bescheiden kennis van Linux.
die debian-8.8.0-amd64-netinst.iso kan je die ook plaatsen naast windows op dezelfde schijf?Nee deze moet je hebben .
Index of /debian-cd/current/amd64/iso-cd
Die 8 CD's zijn nodig als je een installatie uitvoert zonder internetverbinding . Maar ik heb geïnstalleerd met internet verbinding en tijdens de installatie kon ik markeren wat ik wou installeren .
Ik had deze dus gebruikt :
debian-8.8.0-amd64-netinst.iso
Hiermee ga je zeker je bescheiden kennis verrijken .
Als je weet welke desktop omgeving je voorkeur heeft (en dat is heel persoonlijk) kun je net zo makkelijk de live ISO in post #12 downloaden en die naast Windows zetten.die debian-8.8.0-amd64-netinst.iso kan je die ook plaatsen naast windows op dezelfde schijf?
heb deze nu geinstalleert maar ff staat in engels hoe verander je die taalga ik eens uitproberen ga deze nu op dvd zetten