Debat (is het woord nauwelijks waard) Trump vs Biden

HansGU

PCS Lid
Lid geworden
5 december 2016
Waarderingsscore
320
Punten
0
Leeftijd
80
OS
Windows 10 Home
AV
F-Secure en Windows Defender
FW
Windows
Zo je al van een winnaar of verliezer kunt spreken in de ruïne die het woord debat niet waard is, heeft mijn favoriet Biden m.i. een flinke deuk opgelopen door een ongelofelijk staaltje domheid ten beste gegeven. Hij haalde het Irak verleden van één van zijn zoons aan waarvan Trump handig gebruik maakte door het cocaïnegebruik van Biden's andere zoon (notabene ook in militaire dienst) aan te halen! Een 'oerstomme' zet van iemand die zich presidentskandidaat mag noemen. Je geeft je tegenstander een wapen in handen waarvan je het liefst niet hebt dat het tegen je wordt gebruikt! Hoe stom kun je zijn . . .

Ik denk dat dit Biden zal blijven achtervolgen en na de eerste schermutselingen denk ik dat Trump de morele winnaar(?} is van dit waanzinnig slechte debat.

Laatst bewerkt:
Toevallig net een klein stukje van het debat gezien, overigens met afschuw zitten kijken, wat een stelletje kleuters zeg en dat noemt zich dan wereld leider. pfffffffffffff

Het is in feite een groot modderdebat geworden.
Jammer, ik had meer wijsheid verwacht van Trump want Bidden was getraind op zulke aanvallen.

Opvallend hoeveel begonnen zinnen door Bidden niet werden afgemaakt, deels overigens daarbij
geholpen door de interrupties door Trump.

Voor beiden geldt dat ze veel weten en dus veel praten, goed luisteren en dus wijs zijn, was thuisgebleven.

Ja, ik heb het debat vannacht gezien.

Abraham, je schreef in telegramstijl ;). De kracht van Trump is dat zijn irritante zelfingenomen gedrag zijn tegenstander(s) dermate irriteren dat zij uit frustratie dingen doen en zeggen waarmee zij zichzelf beschadigen. Merkwaardig dat het Trump al die jaren steeds opnieuw lukt . . . Ik verwacht dan ook dat Bidden het onderspit gaat delven.

(Ik had in mijn voorgaande teksten, dus ook in de titel van dit topic, Bidden met slechts 1 letter d geschreven. Valt dit nog te corrigeren Abraham?}

Ik vermoed dat de achterban van Trump er op hamerde om presidentieel over te komen.
Maar Trump is Trump en doet altijd zijn eigen ding.
En Bidden deed het tot verrassing van velen beter dan verwacht.

2020-09-29_9-53-12_0.jpg

Abraham, ik vroeg daarstraks of mijn spelfouten in de naam Bidden in mijn 1e twee boodschappen nog gecorrigeerd konden worden? De tijdslimiet is namelijk verstreken dus ik kan zelf niet meer corrigeren . . .

Heb jij nog niet gezien dat dit al gerealiseerd is.
En Trump heeft nu een hoofdletter!

Jimi Hendrix (1942-1970): Kennis spreekt, maar wijsheid luistert.

Dank je wel :) (y)

Trump afficheerde zich weer als de "bully" van de klas: veel geschreeuw en aandacht leggen op niet ter zake doende onderwerpen.
Biden werd daardoor van z'n stuk gebracht en dat was precies de bedoeling van Trump.
Het was beter geweest als Biden zich af en toe stil had gehouden tijdens een interruptie van Trump en deze had gevraagd of dit nou presidentieel gedrag was.
Ik ga er van uit dat de sidekicks beter presteren.

Heb jij nog niet gezien dat dit al gerealiseerd is.
Staat nog steeds bidden op enkele plekken. :) Moet toch echt Biden zijn.
Ik ben ook bang dat ie het onderspit gaat delven, ik begrijp ook helemaal niet hoe zo iemand gekozen is kunnen worden als Trump tegenstander. Dan hadden de Amerikanen beter op Bernie Sanders kunnen stemmen. Die ging in het begin nog aardig mee maar op een gegeven moment in enkele staten gingen teveel stemmen naar Biden.
Verkiezingen in Amerika is altijd iets wat hoofdzakelijk gewonnen wordt op basis van geld en modder smijten en bekendheid niet op basis van inhoud.

@Black Tiger - jij noemt Berny Sanders - welnu de top van de Democraten is helemaal niet meer democratisch te noemen, maar eerder autocratisch en die top heeft net zo als in 2016 Berney Sanders uitgerangeerd, omdat hij niet in het profiel past, geen van de andere kandidaten ook - alles gold Biden!

De top heeft helemaal niets gedaan. De kiezers bepalen. Bernie was op tournee voor de verkiezingen net als een aantal anderen. Bernie heeft zich zelf teruggetrokken omdat ie bij de campagne te weinig first-time voters kreeg.
Met name de zwarte gemeenschap ging opeens enorm op Biden stemmen, waardoor hij te veel achter kwam om nog te kunnen winnen.

Ik lees liever iets objectievers, dit is duidelijk door een enorme Trump fan geschreven.

Terug
Bovenaan Onderaan