Debat first ladies op NOS

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 1695

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Uitzending gemist?

HET vrouwendebat voor de verkiezingen.
Met elkaar gaan in debat: Fleur Agema (PVV), Renske Leijten (SP), Stientje van Veldhoven (D66), Jeanine Hennis (VVD) en Mona Keijzer (CDA).

Zie dit onderhoudende debat van die vrouwen terug op: http://www.npo.nl/wnl-op-zondag/26-02-2017/POW_03436024

Voor de nuance heb ik het gevolgd, maar niet van harte.

WNL een onderdeel van de NOS?

WNL = Wij Nederland

Ik heb af en toe ook tenenkrommend naar de debatten geluisterd.
Er zat één bewindsvrouwe en vier die dat niet waren.
Alleen daardoor was het in feite een bevoordeeld debat.

Sorry, maar na 5 minuten ben ik afgehaakt. We zien het wel op 15 maart, zonder of met deze vrouwen. Ik vond het een beetje zonde van mijn tijd.

Debatten beïnvloeden de keuze maar matig. Het is hetgeen de grote massa de afgelopen 4 jaar geeft gemerkt en meegemaakt dat de doorslag zal gaan geven.

En het wordt tijd dat de programmamakers dat ook inzien, zodat die vrouwen niet allemaal het idee hebben dat ze bij Boer zoekt Vrouw zitten.

Het gaf mij wel indruk over de intellectuele vaardigheden van die verzamelde nr's 2.

Debatten beïnvloeden de keuze maar matig. Het is hetgeen de grote massa de afgelopen 4 jaar geeft gemerkt en meegemaakt dat de doorslag zal gaan geven.

Nou dan ben ik zeer benieuwd, of de grote massa, daar IETS van geleerd heeft, ik vrees van niet.
En mensen kiezen op basis van een vlotte babbel in een debat, wat de nederlanders massaal doen, is voor mij geen reden om diegene te kiezen.

En het wordt tijd dat de programmamakers dat ook inzien, zodat die vrouwen niet allemaal het idee hebben dat ze bij Boer zoekt Vrouw zitten.
Heel gevat, maar je legt de lat wel hoog voor dat enge WNL clubje.

Laatst bewerkt:
Vind jij dan dat ze goed uit de verf komen? Waarom in vredesnaam vrouwen bij elkaar? Ik kan niet zo goed tegen dat aparte gedoe! Maar.......waar blijven de vrouwen hier bij dit leuke forum? Ik bewijs het: je hoeft er echt niet veel van te weten, de heren brengen het je wel bij!

Wat vonden jullie dan het avonddebat gisteren, waarin duidelijk via filmpjes en gesproken woord (Pechtold) dat het de Russen en Poetin zijn waar we tegen op moeten treden.........

Met respect Kate, voor je leeftijd ben jij nog heel goed bij de tijd. Die vrouwen leggen het nog bij je af!

Wat vonden jullie dan het avonddebat gisteren, waarin duidelijk via filmpjes en gesproken woord (Pechtold) dat het de Russen en Poetin zijn waar we tegen op moeten treden.........
Ik heb het niet gezien, ik wordt zo kotsmisselijk van die pechtold, met zijn slogan, "nederland is voor iedereen". En dat voortdurende getorpedeer op Rusland, om ons maar te beinvloeden. Wagelijke vertoningen al die clubjes politici bij elkaar. Ze doen toch niets anders dan, eu politiek bedrijven.
Die eurofielen zijn veel gevaarlijker, dan die poetin.

Ik vind het een heel aardige reactie van je prutser, op mijn opmerking over de afwezigheid van vrouwen hier, en ik zal hem dagelijks gedenken! Maar.......als je eens wist hoe vaak mijn leeftijd in het spel is! Ik word iedere keer een jaartje ouder van schrik en dus verwacht ik binnenkort de burgemeester met taart en bloemen op de stoep voor de honderdjarige!
En ja, natuurlijk leggen die vrouwen het tegen me af bij het verbakken van 2 pakken pannenkoekenmix voor de kleinkinderen, zoals vandaag. Daar wil ik wel eens een verhandeling over houden! Ach, het is maar waar je de prioriteit legt. Ik wil niet met ze ruilen, hoor.
Ik volg altijd graag de kamerdebatten op de tv. Dat is het mooiste cabaret wat er is. En nu ben ik de laatste tijd vooral gaan letten op de gezichten van diegenen die op de blauwe stoelen zitten. Toen Madeleine van Toorenburg aan het woord was, zat er een man achteraan heerlijk te dutten. Ik lig dan in een deuk en denk aan zijn vrouw thuis die zich mateloos schaamt. Die man wacht nog wat en dus wordt er dan thuis de beste politiek bedreven.

Vind jij dan dat ze goed uit de verf komen?
Als RTL met deze dames een debat had georganiseerd (onder leiding van Frits Wester), zou het in positieve zin heel anders zijn..
WNL met Rick Nieman is daar niet toe in staat (zie de rechtse agendapunten in het debat). RTL, als rechts bolwerk, heeft wel de ballen om het neutraal te brengen en te sturen (met veel reclame, dat dan weer wel).

Laatst bewerkt:
Ik denk toch wel dat velen de anti-Russische propaganda in dat RTL-debat voor waar hebben genomen.

Of het nu aan WNL gelegen heeft, weet ik eigenlijk niet. Eerlijk gezegd ben ik iemand aan wie je niet moet vragen welke zender iets uit zendt! Dat weet ik dan echt niet en ik beoordeel al kijkend wel of ik er bij blijf, of dat ik achter de laptop terecht kom. Maar je hebt groot gelijk als je Rick Nieman niet de juiste persoon vindt. Dat is een heel braaf mens die glimlacht, knikt en denkt: is het nog niet afgelopen? Frits Wester zit er echt omdat het zijn vak is, hij het leuk vindt en er goed in is. Het lijkt me nog helemaal niet zo gemakkelijk om politiek te bedrijven en ook niet om er over van gedachten te wisselen. Zou heeeelemaal niets voor mij zijn. Ik denk dat ik binnen 5 minuten ruzie zou hebben: schooljuffen zijn gewend om altijd gelijk te hebben!!Tja.....

Frits Wester is veel te veel politiek gekleurd, je merkt heel erg, dat hij zijn eigen politieke mening er in wil leggen.
Noem mij één parlementair verslaggever, die zijn eigen kleur er buiten laat.

Terug
Bovenaan Onderaan