De tweede aardbeving van Aleppo

In beknopte vorm het begin van de onrust in Aleppo tot het einde eind 2016 van de bezetting door jihadi's.

Wees gewaarschuwd, VIDEO BEVAT afbeeldingen die niet worden aanbevolen voor kinderen jonger dan 18 jaar
Alleen voor volwassen kijkers. Dit is een educatieve documentaire. Gepost voor historische documentaire en educatieve doeleinden.
Dit kanaal over oorlogen, video's zijn gepost om niet te beledigen, te choqueren of geweld aan te moedigen, maar voor nieuws / historische en educatieve doeleinden -
om oorlog, oorlogsmisdaden en gevallen van terrorisme te documenteren. (Elke video is gedateerd voor dergelijke doeleinden)
Als het niet iets is dat u verwachtte te bekijken, kunt u iets anders bekijken.

Aleppo Earthquake | June 2018 | Documentary by Anna News

View: https://www.youtube.com/watch?v=gFYmrMCbwBw

Dit video-dagboek is ondertiteld in de Engelse taal.
Het zal duidelijk zijn dat het hele relaas niet conform de weergave is zoals die in westerse media werd voorgeschoteld.
Liefst vijftien maal hebben die media tegen eind 2016 laten weten dat het laatste ziekenhuis in Aleppo is gebombardeerd door de Russen.

Onbegrijpelijk, afgrijselijk en mensonwaardig. En wat leert de mensheid hier van? Helemaal niks. En dat vind ik doodeng!!

Ik begrijp dat jij de video misschien voor de helft heb gezien, maar ik kan jouw reactie volkomen begrijpen.
Wat al die buitenlandse strijders in Syrië gedaan hebben, met financiële steun en wapentuig uit het westen en de Arabische wereld (ook Nederland) is met geen pen te beschrijven.
Helaas menen die landen nog steeds, dat zij het recht hebben om te kunnen bepalen wat het beste is voor Syrië, met voorbijgaan aan de bevolking daar.

Terug
Bovenaan Onderaan