de start van mijn hobby

• Onderwerp starterDanvers
  • Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 1.185
D

Danvers

Guest
Hoe is mijn onderschrift onstaan?
Is lange voorgeschiedenis...toch klein beetje uitleggen!
Hendrik ken ik al wat jaren,van een forum waar we lid waren(hij medewerker)helpte daar soms klein beetje met Linux vragen Hendrik ook.
We krijgen steeds meer contact met elkaar via mail...het wordt ook Skypen,babbelen over van alles en nog wat..zo als muziek beroepen die we beiden hebben gedaan ectera...zo duurt het hele tijd.
Hendrik had toen al Zorin ondekt,was er helemaal weg van,me zelf vond het ook wel leuk!
Op een dag zeg ik al lachend,zou ook eens graag een forum hebben...dag later had hij één gratis gemaakt ...ja daar zat ik dan met een forum lol.
Met gratis kun je naturlijk niet veel aanvangen he.Zo dus we beginnen te denken aan alles en nog wat...hij had nog een muziek website...
Hendrik schrijft de bazen van Zorin aan,vraagt hun of het zou mogen om Nerderlanstalig forum op te starten enkel en alleen voor Zorin!
Het mocht en we waren vertrokken,door te blijven denken hoe Zorin toch beetje aan de man te brengen.
Is de gratis hulp website ontstaan, idéé hier achter is,voor mensen die met oude pc/laptop hebben,die tweede leven te geven,en andere problemen ook.
Vind dit fijn om te doen,je leert mensen kennen,hoort al eens verhalen van pc-boeren!!!Natuurlijk eens aan oude knarren werken,toch nog proberen om één of andere Zorin OS te laten werken,vind ik echt leuk!!!Tijd later is Maverick bij het team gekomen.
Natuurlijk is er ook altijd een maar aan...mensen die contactformulier invullen met fake vragen,strafste was iemand die ons dreigde met de fiscus,website moest direct ofline gehaald worden hahah...ja grapjassen vind je overal!!

Mensen die in dit project/verhaal mee willen werken,neem contact op,en we bespreken het verder!
Mvg
Danvers

Leuk om te horen dat je mensen helpt buiten online om om hun pc weer leven in te blazen, zo heb je nog enkele organisatie,s die dat doen.
Je zegt ook dat je had gevraagd om een nederlandse forum te starten in dit geval zorin mooi van jullie, maar waarom zouden ze dit weigeren? in tegendeel is goede reklame en mooi meegenomen, dus ik denk dat geen enkele eigenaar die met een versie uitkomt dit zal weigeren.En bij wie ben je beter af als je problemen hebt met je versie die je (wij) gebruikt ja bij de makers zelf die zijn de enige die weten hoe we dit kunnen oplossen.
Maar in ieder geval chapeau dat jullie er zich hier voor in zetten ;)

[c]En bij wie ben je beter af als je problemen hebt met je versie die je (wij) gebruikt ja bij de makers zelf die zijn de enige die weten hoe we dit kunnen oplossen.[/c]
Snap niet echt ,wat je wil bedoelen met dit :?
Mvg
Danvers

danvers zei:
[c]En bij wie ben je beter af als je problemen hebt met je versie die je (wij) gebruikt ja bij de makers zelf die zijn de enige die weten hoe we dit kunnen oplossen.[/c]
Snap niet echt ,wat je wil bedoelen met dit :?
Mvg
Danvers
Ik bedoel hiermee dat de maker/s van zorin en diegene er software en hardware voor maken, toch diegene zijn waar je eventueel terecht kan voor vragen? die kunnen je toch het beste helpen of vergis ik mij hierin?
Als ik problemen heb dan neem ik contact op met microsoft waar ik meestal binnen de 48 uur antwoord krijg, maar dit moet dan wel gaan over hun besturingsysteem en alles wat om windowds draait.Geen software of hardware die je zou downloaden en die niets mee microsoft te maken heeft,daar kunnen ze je niet mee helpen dan moet je op die site je vraag gaan stellen.Dat bedoel ik @danvers

mvg

Toska,
Natuurlijk maak je vergissing volgens mij.
We lossen 98% van de vragen van onze leden op,pluspunt is dat ze in eigen taal geholpen worden!
Bij de makers vind ik geen handleiding hoe Zorin installatie doen van A tot Z..met afbeeldingen bij!Ook voor sommige software is het zo!
Ben echt fier wat wij(collega/vriend)op jaartje tijd bereikt hebben ,met ons forumke :D .
Natuurlijk wie zich geroepen voelt om de makers vragen te stellen...ja die is vrij van doen he!
Mvg
Danvers

danvers zei:
Toska,
Natuurlijk maak je vergissing volgens mij.
We lossen 98% van de vragen van onze leden op,pluspunt is dat ze in eigen taal geholpen worden!
Bij de makers vind ik geen handleiding hoe Zorin installatie doen van A tot Z..met afbeeldingen bij!Ook voor sommige software is het zo!
Ben echt fier wat wij(collega/vriend)op jaartje tijd bereikt hebben ,met ons forumke :D .
Natuurlijk wie zich geroepen voelt om de makers vragen te stellen...ja die is vrij van doen he!
Mvg
Danvers

Inderdaad daar had ik niet aan gedacht,minpuntje van me de personen die geen engels kennen kunnen inderdaad bij een nederlandse forum terecht
Maar 75% kent wel engels hoor wij als belgen passen ons gemakkelijk aan, maar ik denk dat mensen die engels spreken wel niet geneigd zijn om nederlands te leren, daar heb ik ondervinding van, dus dan is dit dan toch in hun voordeel?
Maar in ieder geval nog eens chapeau voor jullie werk

Mvg

Toska,
Je pent chapeau voor jullie werk,maar toch begin je over Engels en...is natuurlijk niet de eerste keer dat ik lees dat je Zorin forum niet goed vind!
We zoeken helemaal geen Engelstalige mensen,die worden door ons toch door verwezen naar de Zoringroup!Lees de titel van het forum eens goed.
Meeste leden zijn buurmannen zo als EVC zegt :D
Weet wel dat je eens kleine poging,hebt ondernomen om moderator te worden op bij ons toch???maar dit terzijde!
Trouwens mijn TS gaat over mijn onderschrift,ja gaat effe over Zorin,dat was het begin he!
Ook eens dit topic eens goed lezen,zeker de bijna laatste regels....die gaat over jouw weet je nog???
Mvg
Danvers

danvers zei:
Toska,
Je pent chapeau voor jullie werk,maar toch begin je over Engels en...is natuurlijk niet de eerste keer dat ik lees dat je Zorin forum niet goed vind!
We zoeken helemaal geen Engelstalige mensen,die worden door ons toch door verwezen naar de Zoringroup!Lees de titel van het forum eens goed.
Meeste leden zijn buurmannen zo als EVC zegt :D
Weet wel dat je eens kleine poging,hebt ondernomen om moderator te worden op bij ons toch???maar dit terzijde!
Trouwens mijn TS gaat over mijn onderschrift,ja gaat effe over Zorin,dat was het begin he!
Ook eens dit topic eens goed lezen,zeker de bijna laatste regels....die gaat over jouw weet je nog???
Mvg
Danvers
Je wijkt hier wel wat af en je haalt oude koeien uit de gracht danvers wat helemaal niet nodig blijkt te zijn? ik denk dat je mijn berichten niet goed snapt, gelieve deze nog eens door te nemen aub, heb gezegd dat er fouten in zorin zaten niet dat ik deze niet goed vond verre van iedere versie die uitkomt moet eens kans krijgen, zoals manjaro waar je nog bitter weinig van hoort laat staan er iets van over leest? ik bedoel gewoon nogmaals dat nederlandse personen geneigd zijn om naar een nl forum te gaan, en dat engelse personen die geen nl kennen je niet rap zal tegenkomen op een nl forum.Wel zijn er nl personen die tweetalig of drietalig zijn wel geneigd zijn om naar een engelse site te gaan.
Meer moet je daarachter niets beginnen zoeken,heb de indruk volgens je negatieve reactie op mijn positieve reactie,s dat je op zoek bent naar meer maar heb mijn lesje geleerd en ga er hier niet meer over in@danvers want tenslotte ben ik de dader en slachtoffer tegerlijke tijd
nee dank u

@Toska
Kijk man inderdaad lees ik je berichten ,dat is juist het punt!
Lees zelf eens heel goed de titel topic...daar staat mijn hobby,en het gaat over mijn onderschrift.Klik je daar op, dan lees je gratis computer herstellen te.... en bla bla!
Toch niks over Zorin?In mijn verhaal komt Zorin wel voor,maar vertel gewoon hoe mijn hobby is onstaan!Zorin is niet mijn hobby,ben daar gewoon moderator die mijn vriend zo goed mogelijk probeert te helpen,meer niet!
Wat je schrijft over Nederlanders/Belgen/Engelsen...zal me ergers worst wezen,heeft niks mijn met website te maken!
Dit probeer ik je duidelijk te maken,topic gaat over mijn(onze)hobby,daar over zijn negatieve of positieve reacties welkom!
Forum onderdeel zegt toch genoeg hobbys van onze leden!
Mvg
Danvers

Inderdaad weet ik heel goed waar je eerste bericht over gaat namelijk over zorin, en dat je via de link mensen helpt om hun computer te hestellen die er weinig bitter er iets van afweten.Dit zijn in een bericht 2 onderwerpen waar je toch mag op reageren@danvers? Dus ik begin dan goedwillig te reageren over zorin maar goed de spons hierover.

Mvg

toska zei:
Inderdaad weet ik heel goed waar je eerste bericht over gaat namelijk over zorin, en dat je via de link mensen helpt om hun computer te hestellen die er weinig bitter er iets van afweten.Dit zijn in een bericht 2 onderwerpen waar je toch mag op reageren@danvers? Dus ik begin dan goedwillig te reageren over zorin maar goed de spons hierover.

Mvg
Toska,
Om nu toch nog eens over Zorin te hebben,vandaag mochten we ons 100ste lid verwelkomen :D Toch 100 Nederlandstaligen gevonden goed he.
Maar Zorin is nog altijd niet mijn hobby hoor!Onderschrift is veel breder als Zorin,mensen zijn voor alles en nog wat welkom,als ik (wij)er natuurlijk kennis hebben van de vraag/probleem ,van de vraagsteller!
Mvg
Danvers

Ik ben blij voor jullie dat u forum en zorin aanslaat bij mensen die zorin hebben of willen uitproberen.

;)

Terug
Bovenaan Onderaan