V
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, ik weet niet of ik het wel een fout zou willen noemen. Het is een idee van Windows denk ik: we beginnen met een schone lei. Maar hier hoef ik geen foto voor te gaan maken. Je kunt het zelf zien in de configuratiescherm. bij Programma's.
Als je daar op klikt, krijg je een opsomming van alle programma's die je hebt, net de installeerdatum en de grootte er achter. En links kun je klikken op Updates weergeen.
Als ik dat nu doe, zijn de meeste programma's opeens anders gedateerd en staat er 30-04-2018 achter.
En als ik de updates wil zien, zag ik altijd een hele rij, en nu is de bladzij leeg, op 1 na. Dat is het. Ik geef toe: die witte pagina ziet er wel superschoon uit zo!
Tja, dit is een verkeerd voorbeeld voor mij, hoor! Een auto is een vervoermiddel en moet voldoen aan de volgende eisen: hij moet zuinig rijden, minstens 16 Pk hebben, rood of knalblauw zijn en verder niets. Want ik heb niets met auto's en zeker niet met pratende!
@Kate ik maak maar een grapje he :grinning:
Iedere versie van Windows 10 wordt slechts 18 maanden ondersteund. Daarna krijg je geen beveiligingsupdates meer. Daarom is het toch verstandig om te zijner tijd te gaan upgraden naar versie 1803.bij mijn ouders hun grote PC durf ik wel te update naar versie 1803. maar bij oude laptop van 8 jaar durf ik niet meer te doen naar versie 1803. blijf ik lekker bij versie 1709 draaien
Nee, ik ga echt niet tegen mijn laptop zitten praten!! Ik word subiet opgeborgen! Mijn webcam is al lang afgeplakt. En de microfoon is uitgeschakeldCortana is van het begin af aan onderdeel van Windows 10.
En sinds het begin heeft Cortana al veel bijgeleerd.
In mijn computer zijn microfoons en webcam gedeactiveerd, dus ook geen Cortana.
Vraag je computer/Cortana maar eens naar het weer in Driebergen en wacht af.
Dit klopt, de map word vanzelf geleegd, maar als je een SSD schijf heb (125 GB wat veel voorkomt) dan kan je die ruimte nog wel eensJe bedoelt de map Windows.old, neem ik aan. Die zit mij niet in de weg. Op de 10 jaar oude Dell is de map Windows.old 3,6 GB groot. Dat vond ik wel meevallen.
Ik laat Windows.old nog even staan voor het geval ik op die pc terug wil naar de vorige versie (1709) van Windows 10. Daar krijg je 10 dagen de tijd voor. En als ik terug wil naar die vorige versie, dan kan dat niet (makkelijk) zonder die map Windows.old. Na 10 dagen (kan soms een paar dagen langer duren) wordt de map Windows.old automatisch verwijderd door Windows. Daar hoef je zelf niets voor te doen.