De kop is eraf - het WK is begonnen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 69
  • Weergaven 2396

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.064
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM & Eset Online
FW
Windows Firewall
Ik heb alsnog de tweede helft van de openingswedstrijd in Moskou grotendeels gezien.

Toch denk ik, dat ondanks de grootste overwinning in een WK openingswedstrijd Rusland het nog bepaald moeilijk zal krijgen - het sprankelt niet en Saoedi Arabië was eigenlijk helemaal niks - vind ik.
Maar ja - Van Marwijk moest weg!

Ja, boontje komt om zijn loontje en nu ze van Marwijk weggedaan hebben, is het afwachten voor Saoedi Arabië.

Wedstrijd op zich was niet veel.Maar Russen doen het beter als ...wij wonnen maar met 4-0 lol.
Openingsceremonie vond ik wel goed,kort maar krachtig en die meid naast Robby Williams jawadde ze mocht er zijn :cool: en haar stem amaai super!!!Ook de intro met die piano kreeg er kippenvel van.
En buurman/vrouw maandag niet vergeten voor ons te supporteren he...:D
Mvg
d'anvers

Veel respect voor die man, zou goede trainer voor ons team zijn !!!
Hoor daar juist in ons nieuws, van de ondervoorzitter van de bond en voorzitter van mijn clubje FCBRUGGE zeggen als we de 1/4 finale halen, is ons doel bereikt !!!Nee zeg ik met deze groep moet 1/2 finale halen!
Weet niet wat jullie denken van onze spelers?Laat je horen.
Mvg
d'anvers

Iig meer 'cohesie' dan bij het NL team. (opmerking 100% imho)

Iig meer 'cohesie' dan bij het NL team. (opmerking 100% imho)
Zou best kunnen,jullie zitten nu effe in dipje geen talenten meer..hoe komt het?Waar is de Ajax school waar veel spelers uit kwamen?Zelfs belgen Jantje Vertongen en Vermaelen. komen uit die school.
Maar in jullie gouden jaren was het echt genieten toch van totaal voetbal.Ja ook geen prijs buiten het de wonder goal van Van Basten(wat een speler mmmm)voor EK winst.
Mvg
d'anvers

Mogelijk verkeerde keuzes door de bondscoach? Ik ben persoonlijk niet gecharmeerd van Wijnaldum, maar toch wordt hij regelmatig opgesteld. Kluivert daarentegen, die bij Ajax het afgelopen seizoen best wel wat leuke acties (én doelpunten) heeft laten zien, is 2e of 3e keuze. Een jongen als Ryan Babel, die in de herfst of misschien wel de winter van zijn loopbaan verkeert, wordt wel opgesteld. (No misunderstanding : ik vind het een goede voetballer!)

Laten we het er maar op houden dat ik niet genoeg kennis van de spelers heb en onze bondscoach dat wel heeft.

Laten we het er maar op houden dat ik niet genoeg kennis van de spelers heb en onze bondscoach dat wel heeft.
Zelfde hier hoor;)
Maar je volgt het wel...heb speciaal vraagje lol....
Wat denk je van Ruud Vormer?
Mijn gedacht over hem ben meer als 50jaar supporter van FCB...dag dak las Vormer als aankoop werd ik echt mottig...ja bankzitter bij Feyenoord dat totaal in put zat.Had ik zo iets van wat kun je met zo een speler?Weet beter nu!
Mvg
d'anvers

Eerlijk gezegd? Tot voor zijn invalbeurt in Oranje een paar weken geleden, was hij bij mij redelijk onbekend. Heb hem nu zien spelen en was (aangenaam) verrast.

Wat een wedstijd Porugal-Spanje 3-3:)
Ronaldo bewijst nog eens dat hij de ..........................is:cool:
VAR gaat voor mij 100% de mist in met de eerste goal van Costa, is wel super mooie goal maar fout is fout toch?
Soms vraag ik me echt af wat is de zin van VAR?
Mvg
d'anvers

Mee eens. Ik had graag gezien dat de Spanjaarden hadden gewonnen want op mijn netvlies staat nog steeds een Portugal-Nederland gebrand (jaren en jaren geleden tijdens een EK of een WK, dat weet ik even niet meer) waarbij er een stuk of 12 gele kaarten en een stuk of 3 rode kaarten werden uitgedeeld. Die kl*te Portugezen deden toen niets anders dan 'ons' provoceren. Ik vergeet die wedstrijd nooit meer en ik wens de Portugezen dan ook een sportieve dood / uitschakeling toe in de groepsfase of de 8ste finales.

Heb hem nu zien spelen en was (aangenaam) verrast.
Hopelijk brengt hij iets bij in toekomst.Kusntenaar is Ruud niet,maar wel goede voorzetten ...goed shot op doel en het voornaamste zijn trui is altijd nat!Past echt bij FCB !Is gouden schoen dit jaar bij ons.
Mvg
d'anvers

@quandor
Yep heb die wedstijd ook gezien!Is nu eenmaal voetbal ...
Twee geleden had ik ook hartpijn als ze het EK wonnen tegen mijn moederland...maar was verdient!
Mvg
d'anvers

Eén van die ellendelingen was er vandaag ook nog bij. Ik ben zijn naam even kwijt maar het betrof een verdediger die in de slomotionbeelden héél erg godsallemachtig op de enkel van een Spaanse voetballer trapte. Die ellendeling was er 'toen' ook al bij.

Voetbal is oorlog en er zijn nu eenmaal spelers die dat daadwerkelijk in hun vaandel hebben staan.
Zo zal ik nooit die voetbal wedstrijd FC Porto-Fijenoord vergeten.
Videobeelden werden in die tijd nog niet gebruikt voor straffen.

In 1993 beleefde Feyenoord tenslotte een drama tegen FC Porto. IJzervreter John de Wolf werd in het Estadio das Antas knock out geslagen door de Braziliaan Zé Carlos. De Rotterdamse ploeg werd zelf ook gevloerd: 1-0.

Het spel was aan de ene kant bezig en John de Wolf liep op zijn dooie akkertje terug naar zijn eigen speelveld toen hij ineens knockout werd geslagen - de scheidsrechter had dat niet gezien en concludeerde schijnbaar dat er niets aan de hand was.

Zuinige overwinning van zwak Frankrijk!!!
Mvg
d'anvers

Indeed, schrijf The Socceroos ook nog niet af.
Teletekst Nos: Fransen nipt langs Australië

De Vikng muur slopen is niet eenvoudig,speciale ploeg is het!
Zou Messi goed slapen vannacht?:)
Mvg
d'anvers

Het sprankelde dan ook niet bij de Argentijnen en het tempo was dramatisch langzaam!

Terug
Bovenaan Onderaan