• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Nieuws De Chip Adventskalender begint 1 december 00:00 uur

Gratis volledige versies in de CHIP Adventskalender
Elk jaar is er de grote downloadkalender van CHIP - en nu is het tijd voor de 2020-editie. Van 1 tot 24 december
geven wij u elke dag tot Kerstmis exclusieve goodies en volledige softwareversies. Elke dag vanaf middernacht​
kunt u een nieuwe deur openen en de inhoud ophalen.​
De Chip adventskalenders hebben een totale waarde van enkele honderden euro's.​
Of het nu gaat om smartphone-apps, alledaagse tools of pc-software: alle geschenken kunnen volledig gratis​
worden gedownload en bewaard. En wie weet, misschien heeft de kerstman wel een paar gratis spelletjes in de​
adventskalender verstopt.​
Wie niets wil missen, moet elke dag op CHIP kijken, want veel van de aangeboden Downloads zijn hot gewenst​
en snel uitverkocht. Bovendien zijn de meeste van de 24 deuren ook maar 24 uur open, dus het is de moeite​
waard om snel te zijn.​
Video over de Chip Adventskalender:​

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.918
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
Ik heb het even opgezocht en inderdaad is het dezelfde softwaremaker.

Anjo

Bekend Lid
Gewaardeerd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reacties
691
Reaction score
147
Punten
43
Leeftijd
66
De adventskalender is dan wel getopt, maar volgende download lijkt me voor een aantal mensen wel nuttig

Bovenaan Onderaan