Informatie De beide Shades of Grey stijlen zijn vernieuwd

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
De beide Shades of Grey stijlen zijn vernieuwd
Gator, de ontwerper van beide stijlen heeft zich afgelopen week gebogen over beide ontwerpen en deze compleet nieuw ontworpen.
Hij schrijft dus, dat er mogelijk kleine problemen ontdekt kunnen worden en vraagt of hij dat dan te weten komt.

Ergo, ontdekken gebruikers hier iets, post het dan in dit topic.
Dan geef ik het door.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Er is alweer een nieuwe versie uitgebracht van beide stijlen met een tijdelijke fix voor niet werken knopen.
Aangezien ik van Gator echt wel gewend ben dat hij na een update van de stijlen vrijwel meteen weer met een update komt.
Dus in principe wacht ik nu even, maar als hier ook problemen met knoppen zijn, dan ontkom ik er niet aan de tijdelijke versie te installeren.

Black Tiger

Senior
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
556
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
Ja ik vind het alleen irritant worden als ik zo vaak steeds weer m'n stijl terug moet zetten.
Dat was met vBulletin tenminste niet zo het geval, daar kon ik een stijl aanpassen maar bleven de gebruikers de gekozen stijl houden. Waarom wordt men bij Xen voor elke scheet teruggezet naar de standaard stijl?

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Wat in Blue echt ook blauw is (letters en knoppen) is in Cream nu wit en groen.
Tenminste dat zijn even mijn opmerkingen na snel gekeken te hebben.

Black Tiger

Senior
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
556
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
Dat groen is ook wel mooi, maar ik vond eerlijk gezegd de oude cream mooier met de cream knoppen en letters.

Ook de balk bovenin als ie bijv. zegt "your changes are now saved' als ik edit is groen.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Sorry, misschien dat Gator terugkeert naar hoe het eerder uitgevoerd was!

Black Tiger

Senior
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
556
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, smaken verschillen en kan me voorstellen dat men ook eens wat probeert, de groene knopjes geven iets meer variatie in kleur dus dat kan al een reden zijn.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Ik heb ondertussen de nieuwste versie gedownload.
Die installeer ik later wel, omdat ik de oude versies eerst moet verwijderen!

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Daarom wacht ik er ook nog mee.
Dat deed ik in het verleden ook al, want het duurde meestal geen dag of er was alweer een update.

Discovery Sjeng

Gevestigd lid
Lid geworden
13 jun 2019
Waarderingsscore
165
Punten
43
Leeftijd
64
Ja ik vind het alleen irritant worden als ik zo vaak steeds weer m'n stijl terug moet zetten.
Dat was met vBulletin tenminste niet zo het geval, daar kon ik een stijl aanpassen maar bleven de gebruikers de gekozen stijl houden. Waarom wordt men bij Xen voor elke scheet teruggezet naar de standaard stijl?
Yep, hier idem dito

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
In geval van de Gator stijlen zit dat in het gebruik van oplopende versienummering.
Daarom ook dat als de stijl vernieuwt is, dan kloppen de ingestelde gebruikersstijlgegevens niet meer en ga je automatisch terug naar de standaardstijl.

Black Tiger

Senior
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
556
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
Hmmz vreemd. Bij Invision kun je gewoon een thema updaten vanuit het admin panel. De gebruikers blijven dan gewoon in de stijl waarin ze al zaten.
Eventuele nieuwe dingen die nog niet ingesteld waren staan dan gewoon op standaard van dat thema. Maar donker blijft dus altijd donker. En die gebruiken ook versienummers.
Verbaast me toch een beetje dat Xen het totaal terug zet naar de standaard stijl dan.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Beide stijlen naar versie 2.1.9.8 gebracht.

Bovenaan Onderaan