Dat was even vervelend wat mij overkomen is.

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Mijn phpBB discussieforum heeft even helemaal op zijn "gat" gelegen door een dom ding dat ik had uitgehaald.

Ik heb namelijk een mooi en strak thema Clean-Boardz-Blue geïnstalleerd, maar met de door de makker gekozen kleuren was ik niet tevreden.

Dus heb ik een aangepast thema gemaakt onder de naam Clean-Boardz-Blue-FD gemaakt.

Echter: ik heb te weinig van dat thema gecomprimeerd (niet bij nagedacht) en dat bestand naar de server geuploaded en geïnstalleerd.
Vanaf het moment dat ik in Admin die stijl als hoofdthema en gastthema installeerde ging de website op slot met een aantal fouten.

Om het verhaal kort te houden: ik heb via de server een back-up laten terugzetten en nu is alles weer aanwezig.

Nee hoor, gewoon een domme fout van mij zelf.
En nee, niet frustrerend hoor.
Dat had het kunnen zijn, indien er berichten verdwenen zouden zijn door het terugzetten van de back-up.

Gelukkig dan maar, het het vervelender kunnen aflopen.

O ja, ik vraag me af of ik een moderator (in dit geval abbs) een persoonlijk bericht kan sturen met een vraag over een gestart topic, kan dt? Ik zie er geen mogelijkheid voor?

Jij mag abbs van mij een conversatie sturen.

Ga naar het profiel van abbs - daar zie jij dan een knop om een conversatie te starten.

Ik heb ook al meerdere leermomenten gehad waarbij ik destijds mijn phpBB-forum om zeep had geholpen.
Gelukkig wel elke keer in orde kunnen krijgen.
Zo leer je wat allemaal wel en niet kan ;)

Terug
Bovenaan Onderaan