• Welkom
    PiepComp Support is een modern en gezellig forum; ons devies is snelheid en geen reclame!

De regering heeft vanwege het “coronavirus” werknemers aangeraden om thuiswerker te worden, wij bieden derhalve een "computer APK" aan.

Wordt ook lid! Computer APK

Nieuw Dat is tof van Lenovo!

Jan1

Bekend gezicht
Lid geworden
16 dec 2016
Reacties
162
Reaction score
57
Punten
28
Ik heb vandaag een USB stick toegestuurd gekregen met daarop Windows 10 herstelstation + Lenovo Vantage gratis! Dat is nog eens goede service en tof van Lenovo!
Dit terwijl ze mij het ook duidelijk via de chat uitgelegd hebben en ik op een eigen USB stick een herstelstation heb gemaakt.

Blij mee! Dankjewel Lenovo!!!

SAM_3846.JPG

ArtstudioG

Vaak hier
Lid geworden
30 jan 2017
Reacties
526
Reaction score
112
Punten
43
Leeftijd
61
Laat ons dan ook hopen dat je'm nooit zal nodig hebben. Lenovo heeft mij alleszins nog nooit in de steek gelaten.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.766
Reaction score
824
Punten
113
Wow dat is netjes inderdaad, en hopelijk heb je hem nooit nodig.

Discovery Sjeng

Gevestigd lid
Lid geworden
13 jun 2019
Reacties
313
Reaction score
137
Punten
43
Leeftijd
64
kijk dat is Service van de bovenste plank 'Toppie
(y) fijn dat ze er nog zijn

Aarie25

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 jul 2018
Reacties
1.272
Reaction score
490
Punten
83
Leeftijd
39
Zeker een goede service!

Jan1

Bekend gezicht
Lid geworden
16 dec 2016
Reacties
162
Reaction score
57
Punten
28
VRAAG
Wie van de Piepers hier heeft ook wel eens een heel goede service gekregen van een bedrijf, nadat je iets gekocht had?
Met welk bedrijf ben jij blij?

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.326
Reaction score
2.860
Punten
113
Leeftijd
66
Is al weer een paar jaar geleden, dat Alternate mij goed geholpen heeft, nadat Post.nl niet beter wist te vertellen dan dat ik de bestelde harddisk had ontvangen, hetgeen niet het geval was.
Uiteindelijk heeft Alternate uit coulance nogmaals en volledig gratis een zelfde harddisk opgestuurd.

Jan1

Bekend gezicht
Lid geworden
16 dec 2016
Reacties
162
Reaction score
57
Punten
28
Is al weer een paar jaar geleden, dat Alternate mij goed geholpen heeft, nadat Post.nl niet beter wist te vertellen dan dat ik de bestelde harddisk had ontvangen, hetgeen niet het geval was.
Uiteindelijk heeft Alternate uit coulance nogmaals en volledig gratis een zelfde harddisk opgestuurd.
Dat is echt super van Alternate, dat ze alsnog een gratis harddisk toesturen! Coulance vind ik heel goed van een bedrijf. Laatste keer was met mijn terugreis van vakantie dat ik coulance kreeg van de Duitse spoorwegen, vanwege het omreizen.

Bovenaan Onderaan