• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Cuizenier overleden!

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Beste mede forum gebruikers.
Vandaag is helaas onze mede-forum gebruiker Cuizenier, vrij nieuw lid op Piep maar langdurig lid op het ComputerIdee forum en goede vriend van mij, overleden.
Hij heeft de 77 jarige leeftijd bereikt en is vanmorgen overleden in bed gevonden.

Hij ruste in vrede.

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Waarderingsscore
183
Punten
63
Leeftijd
60
Cuizenier was toch vrij actief op het forum want die naam herinner ik me goed. Is wel verschietachtig dat het zo snel kan gaan.
Moge hij in vrede rusten.

macguy

Apple freak
Lid geworden
3 sep 2017
Waarderingsscore
473
Punten
83
Leeftijd
22
ruste in vrede. :worried::sob:

K

Kate

Verschrikkelijk! Drie dagen geleden heb ik hem gefeliciteerd en hem een mooi nieuw levensjaar gewenst! We hadden eens een gezellig gesprek en dan denk je er niet aan dat dit levensjaar maar zo kort zou zijn.

Dag Michael, ik zal jou en je grappige, gezellige praatjes missen! En hierdoor blijf je in mijn herinnering!

Laatst bewerkt door een moderator:

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Vorige week vrijdag vroeg hij me te helpen met een pc, toen had ik geen tijd. Heb hem gevraagd me er dinsdag aan te laten denken en dat ik dan ofwel dinsdagavond ofwel donderdagavond zou komen.
Dinsdagavond heeft hij me nog gemailed dat het vanavond om 19.00 het beste zou uitkomen. Dus ik vol goede zin naar hem toe en kreeg toen opeens deze mededeling te horen. :confused:
Dat heeft me wel even een klap gegeven zo totaal onverwacht, maar dat zal voor z'n familie niet anders zijn. Dus ik ga me een paar uurtjes even terug trekken van de pc, geen zin meer.

Hij ruste in vrede, het ga je goed daarboven Michael!

porrelaar

Vaak hier
Lid geworden
22 aug 2017
Waarderingsscore
227
Punten
43
Ik kende Cuizenier al langer van het forum van Computer Idee. Ik was niet met hem bevriend, zoals Black Tiger, maar ik kon zijn gevoel voor humor zeer waarderen.
Als iemand zo plotseling overlijdt, dan is dat een klap voor familie en vrienden. Er is dan immers geen tijd meer geweest om afscheid van hem te nemen.
Mijn deelneming voor familie en vrienden.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.991
Punten
113
Leeftijd
65
Jammerlijk nieuws - condoleances voor zijn familie en hij ruste nu in vrede.
In de korte tijd die wij hem hier hebben mogen meemaken, is hij een uiterst vriendelijk mens gebleken en zoals hij zelf heeft laten weten had hij hier een fijn en gezellig forum gevonden met heerlijk veel onderwerpen.

We zullen hem missen.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.991
Punten
113
Leeftijd
65
Nog een kleine anekdote over Michael, ik heb zijn avatar via ComputerIdeeForum gedownload en via admin in zijn gegevens erbij gezet.
Hij was er zo blij mee, dat zijn cuizenier nu eindelijk goed te zien was.........

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Yep, dat was typisch Cuizenier, altijd dankbaar als iemand iets voor hem deed en blij met het resultaat, ook al was het maar iets kleins.

Ad Becude

Bekend gezicht
Lid geworden
29 nov 2018
Waarderingsscore
365
Punten
63
Leeftijd
72
Ik wens familie en vrienden veel sterkte toe in deze zware dagen.

Anjo

Vaak hier
Lid geworden
22 apr 2017
Waarderingsscore
110
Punten
43
Leeftijd
65
Familie en bekenden gecondoleerd.

Husky

Bekend gezicht
Lid geworden
5 apr 2017
Waarderingsscore
26
Punten
28
Leeftijd
54
Rust in vrede en sterkte voor familie en vrienden.

Bovenaan Onderaan