• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Informatie Coronalocatie

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.847
Reaction score
4.947
Punten
113
Leeftijd
67
Een applicatie die je in één oogopslag laat zien hoe het coronavirus zich in jouw buurt - of de plek waar je naartoe wilt - ontwikkelt?
Die was er nog niet. Maar nu wel: Coronalocatie.

Coronalocatie laat een kaart van Nederland zien, met daarop oplichtende of uitdovende brandhaardjes, die symbool staan voor de
mate waarin het virus op verschillende plekken in het land actief is.

De applicatie doet precies waar het coronadashboard van de overheid niet in slaagt, zegt bedenker en ontwikkelaar André van der Veen.
,,Het geeft je antwoord op de vraag: hoe zit het met corona in mijn eigen buurt? Wordt het erger, wordt het minder? Ik miste zo'n tool
vanaf het moment dat het coronavirus in Nederland om zich heen begon te slaan. Toen ben ik hem maar zelf gaan ontwikkelen.”

Gebruik de zoekbalk in de kaart om jouw locatie op te zoeken

De applicatie werkt het best op desktop, op mobiel kan het laden enige tijd duren.

Bron: Tubantia

gouwepeer

Medewerker
Lid geworden
4 okt 2016
Reacties
1.679
Reaction score
380
Punten
83
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl
Zelf heb ik de link in mijn "Info over corona" staan.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.847
Reaction score
4.947
Punten
113
Leeftijd
67
Wie is er tegen dat namens ons er een bemoedigende tekst namens ons boven in het forum komt te staan?

CapSparrow

Bekend Lid
Lid geworden
12 jan 2017
Reacties
216
Reaction score
124
Punten
43
Leeftijd
48
Website
www.ruudpaap.nl
Ik ben er niet op tegen hoor.
Je ziet op veel sites nu een kopje over Covid19 e.d.
Persoonlijk heb ik er niets aan en doe er ook niets mee maar voor anderen is het misschien wel nuttig.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.665
Oplossingen
1
Reaction score
1.918
Punten
113
Een applicatie die je in één oogopslag laat zien hoe het coronavirus zich in jouw buurt - of de plek waar je naartoe wilt - ontwikkelt?
Die was er nog niet. Maar nu wel: Coronalocatie.

Coronalocatie laat een kaart van Nederland zien, met daarop oplichtende of uitdovende brandhaardjes, die symbool staan voor de
mate waarin het virus op verschillende plekken in het land actief is.

De applicatie doet precies waar het coronadashboard van de overheid niet in slaagt, zegt bedenker en ontwikkelaar André van der Veen.
,,Het geeft je antwoord op de vraag: hoe zit het met corona in mijn eigen buurt? Wordt het erger, wordt het minder? Ik miste zo'n tool
vanaf het moment dat het coronavirus in Nederland om zich heen begon te slaan. Toen ben ik hem maar zelf gaan ontwikkelen.”

Gebruik de zoekbalk in de kaart om jouw locatie op te zoeken

De applicatie werkt het best op desktop, op mobiel kan het laden enige tijd duren.

Bron: Tubantia
Heb hem in mijn bladwijzers gezet. Maar eigenlijk wil ik het geloof ik niet weten.

Bovenaan Onderaan