Concept is deels verwijderd

drive33

Bekend Lid
Lid geworden
20 aug 2018
Reacties
223
Reaction score
15
Punten
18
Leeftijd
60
OS
Windows 10
Kan iemand me helpen alsjeblieft? Ik heb een aantal concepten in mijn mailbox van bestanden die ik wil bewaren, maar er is er 1 wat ik deels heb uitgeprint en ik wilde dat deel verwijderen. Maar nu blijkt dat ik het grootste deel van dat concept heb verwijderd! Kan ik dat nog ergens terugvinden? Ik dacht dat je die concepten kon bewerken? Ook dat heb ik nergens gezien. :mad:

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.810
Reaction score
4.448
Punten
113
Leeftijd
66
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Ga naar je webmail en kijk of daar nog alles staat.
In het vervolg via rechtsklik een concept eerst naar een lokatie van je PC kopiëren.
Want je kan een concept niet van de e-mail zelf bewerken zonder het eerst ergens op te slaan in je PC!

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.810
Reaction score
4.448
Punten
113
Leeftijd
66
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Hier heb jij een hotmail account.
Als dat je enige account is ga je in je browser naar hotmail - wordt waarschijnlijk Outlook.com en dan gebrujk jij jouw accountgegevens om in te loggen.

drive33

Bekend Lid
Lid geworden
20 aug 2018
Reacties
223
Reaction score
15
Punten
18
Leeftijd
60
OS
Windows 10
Dat heb ik gedaan, maar het staat er niet meer in. Ik snap het niet. Als je een mail naar iemand wilt sturen, maar hij is nog niet af, kan je die toch ook gewoon bewerken?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.810
Reaction score
4.448
Punten
113
Leeftijd
66
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Natuurlijk kan je bewerken - maar wat wil je daarmee dan bereiken?
Moet dat bestand dan weer terug verzonden worden?

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.134
Reaction score
1.662
Punten
113
OS
Windows 10 home
AV
Kaspersky Security Cloud
FW
Windows beveiliging
Begrijp nu goed dat je het concept wat je nog deels wilde bewerken verwijderd hebt?
Dan moet het in verwijderde items?
Ik heb even opgezocht en kom dit tegen, wellicht heb je een iets aan.

Een conceptmail kun je niet herstellen, als het verwijderd is, omdat het niet op de server bij Microsoft wordt opgeslagen. Wat je kunt nakijken is of het bericht nog te vinden is bij je 'Verwijderde items', omdat het daar eerst in terecht komt. Ik heb net zelf een test gedaan; een conceptmail die in de map 'concepten' stond, verwijderd en toen kon ik het wel nog zien in mijn map 'Verwijderde items'. Mijn advies is om, als je een belangrijke mail aanmaakt, het meteen op te slaan in je 'Concepten' en alles wat je doet steeds op te slaan. Als je het dan per ongeluk verwijdert, kun je het vlak daarna nog terugkrijgen vanuit je map 'Verwijderd'.

drive33

Bekend Lid
Lid geworden
20 aug 2018
Reacties
223
Reaction score
15
Punten
18
Leeftijd
60
OS
Windows 10
Inmiddels heb ik hem weer gevonden, maar ik zie nog nergens staan dat je hem kan bewerken. Ik zag hem staan bij de verwijderde mails. En wat ik toen had gedaan: ik had het hele bestand gekopieerd en geplakt in plaats van het als bestand opslaan. Wist ik veel. Het was in 2011.

Ik heb hem nu inmiddels helemaal gekopieerd en geplakt en op de computer gezet.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.134
Reaction score
1.662
Punten
113
OS
Windows 10 home
AV
Kaspersky Security Cloud
FW
Windows beveiliging
Ik zou het dan ook zo gedaan hebben. Mooie oplossing. Als je de mail alsnog wilt versturen kopieer je de tekst vanuit word in een nieuw bericht.
Fijn dat je de mail terug gevonden hebt.

Bovenaan Onderaan