ComputerForumPiepcomp is er weer!

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.990
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Na bijna anderhalve dag is het forum er weer en wel in een nieuwe jas.
Dat houdt in dat iedereen weer meldingen gaat krijgen over de trofeeën die uitgereikt worden.
Hetgeen inherent is in een nieuwe opzet, waarin het forum de trofeeën opnieuw aan het vaststellen is.

Verder kan het gebeuren dat bij inloggen voor de eerste keer de Engelse taal staat ingesteld.

Ik heb de vele gebruikersgroepen vereenvoudigd.

Indien je bij inloggen merkt, dat er Nieuw onder jou naam staat, maak daar dan een melding van in deze diskussie en
dan zal ik er voor zorgen dat het aangepast wordt.

Gelukkig Abraham. Had wel een vermoeden dat je een crash of zo had maar gelukkig werkt alles weer. Proficiat!

Selemat kembali, dat was ff schrikken.

Dank je wel Hans.

Ik ben al mijn rechten kwijt. Zo is er geen intranet. En staat alles op standaard.

Wat ging er fout? Database problemen?

Ruben, ik ben ook mijn rechten kwijt, maar dat zal wel hersteld worden.

Ik ben al mijn rechten kwijt. Zo is er geen intranet. En staat alles op standaard.
Dat is niet leuk, gistermorgen had ik hier overigens nog minder rechten, ik ga er naar kijken!

@Rubensky - alle permissies staan goed!
Wat ging er fout? Database problemen?

Ruben, ik ben ook mijn rechten kwijt, maar dat zal wel hersteld worden.
Gistermorgen had de site een behoorlijk probleem, ik hoopte dat op te lossen door een backup terug te zetten.
Dat bracht echter geen resultaat. Vanaf het moment dat ik en de site en de database liet terugzetten, was het forum niet meer bereikbaar.
Om het kort te houden, met de piepcomrepair was er ook een probleem, want er waren twee versies.
Dat wist ik niet maar doordat ik op mijn andere server inlogde kwam ik er achter dat daar ook piepcomprepair aanwezig was.
En het was al laat dat ik daar achter kwam in verband met de DNS omzetting.
Vanochtend kon ik dus beginnnen om Piep weer te repareren.
Ik ben dan ook redelijk gaar ervan op dit moment.

Ik dacht ook wat is er mis.
Blij dat hij weer online is ;)

@Rubensky - alle permissies staan goed!

Gistermorgen had de site een behoorlijk probleem, ik hoopte dat op te lossen door een backup terug te zetten.
Dat bracht echter geen resultaat. Vanaf het moment dat ik en de site en de database liet terugzetten, was het forum niet meer bereikbaar.
Om het kort te houden, met de piepcomrepair was er ook een probleem, want er waren twee versies.
Dat wist ik niet maar doordat ik op mijn andere server inlogde kwam ik er achter dat daar ook piepcomprepair aanwezig was.
En het was al laat dat ik daar achter kwam in verband met de DNS omzetting.
Vanochtend kon ik dus beginnnen om Piep weer te repareren.
Ik ben dan ook redelijk gaar ervan op dit moment.
Je bent laat op geweest, nu even rust.

@Appleguy Jouw stijl zal ik opnieuw moeten gaan maken.
Misschien ook dat ik Webfriend do Pi Blauw in het groen ga maken!

oke krijg ik dat straks of morgen terug en nog iets van boven balk skin is logo weg @Abraham54 voor rest werk als weer.

PS voor wat is mijn nickname blauw

Mijn grijs is ook pleite. :cry: :cry:
Maar wil het gewoon grappig houden,Roxmarie is nog geen week moderator en de hele handel is al naar de boem.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::p:p

Philiep, voor het moment dirigeer je naar WebVriend Do Pi Blauw-Grijs en morgen of zo discussiëren we verder hoe jij je stijl wil hebben, want ik ben compleet gaar.

Ga maar eerst eens een paar uurtjes rusten, even de stress van je af en de gaarheid, weer wat energie op doen. Forum draait weer dus dat komt wel goed.

En ik heb het domme idee, dat het weer iets van de spontaniteit terug heeft.

Terug
Bovenaan Onderaan