computer loopt vast

Ja, je zal een paar handelingen goed moeten keuren.
Zoals aangeven dat alle bestanden overgezet moeten worden.
Zodra daana de installatie begint, kan je een vijftig minuten niks meer doen.

Ik vertelde: Bij mij opende niets automatisch. Er werd alleen automatisch een bestand gedownload.

Je hebt toch echt de eerste knop gebruikt?
Dan is het nu afwachten, want het Media Creation Tool zal uiteindelijk moeten opstarten.

Wat voor eerste knop. Je vertelde dat ik op UPDATE NU moest klikken. Dat heb ik gedaan!!!!!!!!! Dat resulteerde NIET in het opstarten van enig programma (MEDIA CREATION TOOL, maar dat resulteerde in het downloaden van windows10upgrade9252.exe

Die ISO zal in een tempmap zitten - kan je die iso vinden?

NU STOP IK ER ECHT MEE. Ik heb geen iso gedownload. Ik kan dus geen iso vinden. Ik wil niks meer over een iso horen. Ik ga op zoek naar een nieuwe laptop en werk zo lang nog op deze en sluit dan steeds wel even mijn browser als hij weer vastloopt. Bedankt voor de hulp.

Je schreef in een eerder bericht "maar dat resulteerde in het downloaden van windows10upgrade9252.exe".
Die ISO staat dus ergens in jouw Windows!

JA sorry hoor, maar dat is een exe en geen iso? Die staat bij mij in de downloads en ik heb steeds gevraagd of ik die moest gebruiken. Maar ik ga echt niet verder met dit.

Ik las namelijk ook:
  • Als Windows is gecodeerd door BitLocker, dan moet u BitLocker voor het Windows-station opschorten of uitschakelen
    voordat u een reparatie-installatie uitvoert. Zodra de installatie is voltooid, kunt u BitLocker hervatten of opnieuw inschakelen.
  • Voordat u begint met de reparatie van Windows 10, moet u ervoor zorgen dat u Secure Boot ook tijdelijk uitschakelt in de UEFI-firmware-instellingen. Zodra de installatie is voltooid, kunt u Secure Boot weer inschakelen als u dat wilt.
En daar stort ik me al helemaal niet op.

NOGMAALS (EN IK REAGEER NIET MEER OP DIT ITEM) : IK STOP ER NU ECHT MEE

Dat is dan jammer helaas.
succes met het vinden van een nieuwe laptop.

UPDATE NU moest klikken
Prima
windows10upgrade9252.exe
vervolgens naar je download map waar de upgrade staat, klik rechts als administrator uitvoeren en doorloop de stappen.

Het kan zijn dat je krijgt dat het systeem niet bijgewerkt hoeft te worden, probeer dan het volgende.
Ga naar deze pagina.

Op de pagina naar hulpprogramma nu downloaden.

Hieronder de stappen die je gaat tegenkomen om de reparatie uit te voeren.

Als je in bovenstaand scherm klikt op wat u wilt behouden, kun je kijken welke optie je kiest.

Wil je persoonlijke bestanden en apps behouden dan staat hij zo goed ingesteld. en klik je op volgende.

Laat de installatie zijn gang gaan, uiteindelijk kom je op je bureaublad uit.

Mijn voorbeelden zijn uit een lege virtuele machine. Dus vandaar het standaard Windows 10 gebeuren.

Ga als laatste naar instellingen, bijwerken en beveiliging, Windows update en controleer of er updates zijn en installeer deze.

Laatst bewerkt:
De wonderbaarlijke genezing? Twee dagen niet gebruikt en plots werkt alles weer normaal.

Terug
Bovenaan Onderaan