Chrome

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 58
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 795
V

Verwijderd forumlid 58

Gast
Sommige leden zover ik weet 2 hebben problemen met hun browser chrome?
het gaat namelijk hier over heb een website met games,die 2 leden kunnen arcade en de spellen zien staan, maar op moment dat ze op een spel klikken zien ze geen spel staan?? blanco pagina heb dit even getest en inderdaad kon een spel spelen maar geen tweede, zag wel rechtsboven in rood dat de plugins geblokkeerd waren.Ben er niet zelf op ingegaan omdat ik die chrome niet gebruik en weer verwijderd.
Het komt erop neer dat ze met chrome op mijn site niet kunnen gamen, maar op een andere site wel?
maar er zijn leden die ook met chrome werken en geen probleem hebben, dat vind ik dan echt raar?
waar ligt dit probleem..

Die gebruikers dienen Chrome te upgraden.

Vaak is het zo, dat adware in de browser het de Chrome update in de weg kan zitten!

Als je een melding krijgt dat de plugins geblokkeerd zijn dan kan je deze toch gewoon goedkeuren!

Als je een melding krijgt dat de plugins geblokkeerd zijn dan kan je deze toch gewoon goedkeuren!
heb deze goedgekeurd maar blijkbaar werkt nog steeds niet?
Adobe stopt binnenkort met adobeflash er zijn er heel wat browsers die standaard flash blokkeren,HTML5 is de opvolging van vidio en auto content

Het jaar 2020 ligt nog even in de toekomst.

ja maar er ontstaan nu problemen telkens je een spel wilt spelen, dan dien je elke keer op plugins toestaan te klikken en dit bij elk spel?

Chrome werkt met de Pepperflash - ik gebruik geen Chrome, dus weet ik ook niet of Pepperflash per website als geoorloofd kan ingesteld worden.

Je kan alles instellen per pagina in Chrome.

Terug
Bovenaan Onderaan