- Lid geworden
- 2 aug 2016
- Waarderingsscore
- 7.049
- Punten
- 113
- OS
- Windows 11 Professional
- AV
- Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
- FW
- Windows Firewall
Gisteravond kwam ik een bericht tegen op de site van Voice of Europe, waarvan ik volledig kan begrijpen waarom ouders het hier niet mee eens zijn.
Volgens het instituut Verus heeft een 40% van de Christelijke scholen moskeebezoek voor de kinderen geregeld; andere Christelijke scholen weigerden dit te regelen.
Nederlandse kinderen wordt geleerd hoe te bidden in een Moskee.
Voorzitter van Verus, Loes Ypma, begrijpt de commotie niet. Volgens haar is het "iets positiefs dat kinderen meer leren over andere religies". Ze zegt:
"Het helpt om kennis en begrip voor andere religies te brengen, iets dat belangrijk is in onze multiculturele samenleving."
Ahum, hebben Katholieke scholen de kinderen ooit naar een Protestantse school gestuurd om daar te leren hoe protestanten bidden?
Bij mijn weten niet, waarom dat dan wel in moskeeën?
BRON
Volgens het instituut Verus heeft een 40% van de Christelijke scholen moskeebezoek voor de kinderen geregeld; andere Christelijke scholen weigerden dit te regelen.
Nederlandse kinderen wordt geleerd hoe te bidden in een Moskee.
Voorzitter van Verus, Loes Ypma, begrijpt de commotie niet. Volgens haar is het "iets positiefs dat kinderen meer leren over andere religies". Ze zegt:
"Het helpt om kennis en begrip voor andere religies te brengen, iets dat belangrijk is in onze multiculturele samenleving."
Ahum, hebben Katholieke scholen de kinderen ooit naar een Protestantse school gestuurd om daar te leren hoe protestanten bidden?
Bij mijn weten niet, waarom dat dan wel in moskeeën?
BRON