TIP Chip.de tijdelijke Aomei Pro-Back-up volledige versie aanbod.

Chip.de heeft weer eens een leuk aanbod: gratis volledige versie van Aomei Backupper Pro.​
Aomei Backupper is in zijn gratis standaardversie een van de populairste back-uptools voor​
Windows ooit. Het dekt al alles wat je nodig hebt voor thuisgebruik rond data back-up.​
Maar er is ook een 40 Euro pro versie die meer kan en sneller werkt. Momenteel wordt​
Aomei Backupper Pro weggegeven door de maker.​
De Pro-versie maakt datasynchronisatie in real time mogelijk en werkt sneller dan de gratis​
versie. Het beheerst ook veel extra trucs, zoals het omgaan met dynamische schijven, het​
samenvoegen van afbeeldingen of het klonen van systeemschijven.​
Het gebruik van "Aomei Backup Pro" is eenvoudig: u hoeft alleen maar uw back-upplan te​
maken. Het programma zorgt dan voor de uitvoering.​
En zo eenvoudig is het om de gratis volledige versie te krijgen: download Aomei Backupper Pro en​
pak het zip-bestand uit. Daar vindt u het installatieprogramma en een readme-bestand.​
Het leesmij-bestand bevat de sleutel die u nodig hebt om de software te registreren.​
Om de software te registreren, klikt u op "Registreren" in het programma en voert u de sleutel in.​
Met deze sleutel ontgrendelt u de Pro-versie en ontvangt u een jaar lang updates.​
Belangrijk: hoewel de updates na een jaar aflopen of als je langer wilt updaten, moet je betalen,​
je kunt de software gratis gebruiken zonder updates..​
Belangrijk: De registratie moet voor 28 november 2020 voltooid zijn.
De downloadlink:​

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.810
Reaction score
4.449
Punten
113
Leeftijd
66
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Dan betreft het waarschijnlijk dat dit gebeurt, omdat Chip doorgaans via de bllauwe downloadknop de zogeheten Chip-installer laat downloaden en dat is een installer zoals bijvoorbeeld Softonic ook gebruikt, waardoor je adware en spyware in jouw computer krijgt.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.022
Reaction score
794
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
De Chip installer heeft voor zover mij bekend normaliter geen ad- en spyware erbij. Zeker niet zoals Softonic in elk geval, daar krijg je het zelfs in je product ingebakken, niet eens een Softonic installer voor nodig.
Is overigens gemakkelijk te vermijden want Chip.de geeft ook altijd de optie om rechtstreeks en/of zonder hun installer te downloaden.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.810
Reaction score
4.449
Punten
113
Leeftijd
66
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
De Chip-installer wordt wel zeker herkend als pup!
Scan met Emsisoft Emergency Kit.
Ik had via Chip eerst iets gedowload naar het bureaublad.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.134
Reaction score
1.662
Punten
113
OS
Windows 10 home
AV
Kaspersky Security Cloud
FW
Windows beveiliging
Ga gewoon rechtstreeks bij Aomei downloaden ( KLIK HIER ) en kijk in het tekstbestand hierbij, niks illegaals maar geldig tot 28/11.
TOPPER dankjewel! Ik heb de trial versie binnengehaald via deze link, en de code uit jouw bestandje gehaald en ingevoerd, en ik heb nu de professionele versie, bedankt voor de tip. Ik had de chip versie al gedownload maar nog niets mee gedaan, dus snel weg geknikkerd.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.022
Reaction score
794
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
De Chip-installer wordt wel zeker herkend als pup!
Dat is niet wat ik schreef. ;)
De Chip installer heeft voor zover mij bekend normaliter geen ad- en spyware erbij.
dat zijn twee verschillende dingen. Een pup is potential unwanted program. Potentieel, niet per definitie dus en een pup hoeft niet altijd ad- of malware te zijn. En bij mijn weten kan die Chip installer misschien wel pup zijn, maar bij mijn weten doet ie geen adware of malware mee installeren, hetgeen dus bij Softonic altijd gebeurt.
Dat is wat ik schreef.

Bovenaan Onderaan