Chinese Internetreus Alibaba heeft plannen in België

• Onderwerp starterVerwijderd forumlid 74
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 529
V

Verwijderd forumlid 74

Guest
Het Chinese Alibaba lonkt naar ons land voor de bouw van een gigantisch distributiecentrum, in Luik. Premier Charles Michel (MR) voert daarover gesprekken met topman Jack Ma en die zitten “in een verregaand stadium”. Dat schrijven De Tijd en L’Echo.

Lees meer

Alibaba, hoe bedenken ze het!! En wat vindt de bevolking van jouw land hier van, Swake?

Als ik het goed gelezen heb heeft Alibaba in Nederland al een distributiecentrum .

Nou, als wij hier al zo' n chinese reus hebben, past dat hier aardig: alibaba en de 40 rovers!!

Kantoor in Nederland doen die niet de omgekeerde weg?
Het bedrijf wil Europese merken en producten van kleine en grote bedrijven introduceren bij de Chinese consument. Als voorbeeld noemde een woordvoerder onder meer de export van bloemen, planten
Wat Luik betreft,zal de toekomst uitwijzen...misschien sneller je bestelling?Gaan de prijzen zelfde blijven ?
Mvg
d'anvers

Kantoren van alibaba in Nederland .
Cookies op AD.nl | AD.nl

China is bezig de wereldmarkt aan het veroveren ! Dat zijn geen idioten hoor die Chinezen .
Ik heb ze geen idioten genoemd, dat zie ik niet staan. En dat ze hun best doen op de wereldmarkt is hun goed recht. Maar ik woon in Nederland, krijg daar Europa al bij gepresenteerd en moet nu ook al aan China gaan wennen?
Als het zo ver komt, zal ik pas blij zijn als het me héél veel voordeel oplevert. Tot zo lang blijf ik erg sceptisch staan tegenover die uibreidingsdrift van China. Het is vast geen liefdadigheid.

Je hebt gelijk, Swake, zo staat het er niet. Maar ik vind het toch een apart idee om, terwijl je zelf zo'n groot land hebt, naar dit kleine land te kijken. Maar ja, ze doen maar, hoor. Als die 40 rovers uit het sprookje maar in China blijven!

Terug
Bovenaan Onderaan