chapeau 24

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danvers
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 4
  • Weergaven 780
D

Danvers

Gast
Nu ook voor eerst met Fedora aan de slag Heb er totaal geen kennis van,dat word weer zwoegen lol.In Vmware.
@Buurman ja weer Gnome lol

Download vind je hier
Door te surfen ergers tegen gekomen..
Mvg
Danvers

Mooi hoor, dat ziet er veel gepolijster uit dan bijvoorbeeld Debian.
Ik hoop zo dat snappy packages populair worden. Daardoor worden alle distributies veel toegankelijker.

Overigens heel jammer dat Linux Mint de Gnome 3 desktop heeft laten varen en in plaats daarvan Cinnamon heeft ontwikkeld. Achteraf een gemiste kans, maar wel begrijpelijk na het eindigen van Gnome 2.

Zoals Zorin Gnome 3 heeft toegepast zou ik niet vreemd opkijken als er ook een Zorin desktop omgeving wordt ontwikkeld. Of is dat wensdenken?

Leuke ontwikkelingen allemaal. :)

Zoals Zorin Gnome 3 heeft toegepast zou ik niet vreemd opkijken als er ook een Zorin desktop omgeving wordt ontwikkeld. Of is dat wensdenken?
Weet het echt niet buurman, heb je al verteld dat Zorin een heel klein team is he!Er is nog altijd geen Zorin OS 12 lite!!!
Mvg
Danvers

Toch niet alleen die twee Ierse broers?
Zorin OS Lite is Zorin OS geworden. Een Lite versie zal er waarschijnlijk niet meer komen.

Toch niet alleen die twee Ierse broers?
Zorin OS Lite is Zorin OS geworden. Een Lite versie zal er waarschijnlijk niet meer komen.
Het zijn twee Russen die in Ierland wonen!Misschien hebben ze nog paar helpers.ze werken alle bij ook nog,zo dus alles moet gebeuren in vrije tijd he!
Is zeker geen team zo als Ubuntu/Mint/.....Maar toch petje af voor hun werk hoor!
In de vorige versies was er altijd Lite!Nu.....?????
Mvg
Danvers

Terug
Bovenaan Onderaan