- Lid geworden
- 2 aug 2016
- Waarderingsscore
- 7.050
- Punten
- 113
- OS
- Windows 11 Professional
- AV
- Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
- FW
- Windows Firewall
Ik ben na het lezen van veel tuts - het bekijken van veel video's op YouTube bezig met CentOS 7.
Velen zeggen en schrijven dat CentOS een RedHAt server kloon is en niet als desktop te gebruiken is.
Echter, velen doen dat wel.
Ik heb ook een tut op CentOS zelf gevonden hoe van Gnome 3 naar Cinnamon te gaan.
Ga ik allemaal uitproberen.
Momenteel wordt CentOS met Gnome 3 geïnstalleerd waarbij ik nu er voor het eerst voor gezorgd heb, dat het bestandssysteem EXT4 gebruikt wordt.
Waarom mijn keuze voor CentOS?
Het besturingssysteem is rots stabiel en wordt minimaal vijf jaar ondersteund - dus niet elk half jaar of iets langer weer een grote update.
Niks van dat.
Zo is ook Firefox de LTS versie (momenteel is dat Firefox 52).
Wordt vervolgd.
Velen zeggen en schrijven dat CentOS een RedHAt server kloon is en niet als desktop te gebruiken is.
Echter, velen doen dat wel.
Ik heb ook een tut op CentOS zelf gevonden hoe van Gnome 3 naar Cinnamon te gaan.
Ga ik allemaal uitproberen.
Momenteel wordt CentOS met Gnome 3 geïnstalleerd waarbij ik nu er voor het eerst voor gezorgd heb, dat het bestandssysteem EXT4 gebruikt wordt.
Waarom mijn keuze voor CentOS?
Het besturingssysteem is rots stabiel en wordt minimaal vijf jaar ondersteund - dus niet elk half jaar of iets langer weer een grote update.
Niks van dat.
Zo is ook Firefox de LTS versie (momenteel is dat Firefox 52).
Wordt vervolgd.