• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Advies CDR bestanden bekijken of openen

vanschagen

Bekend Lid
Lid geworden
5 mrt 2017
Reacties
1.120
Reaction score
240
Punten
63
Leeftijd
75
OS
windows xp,7,linux
Ik heb geen Coreldraw,maar heb wel CDR bestanden,waar kan ik die mee openen,Liefst met een FREEWARE GRATIS programma.
Wie heeft een oplossing???
Bedankt alvast

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.940
Reaction score
4.522
Punten
113
Leeftijd
66
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.940
Reaction score
4.522
Punten
113
Leeftijd
66
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
CBR zijn vector bestanden - ik denk dat je Corel nodig hebt om ze in een ander formaat te krijgen!

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.940
Reaction score
4.522
Punten
113
Leeftijd
66
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Probeer het dan met één van die programma's.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
19.940
Reaction score
4.522
Punten
113
Leeftijd
66
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Ter informatie: ik heb deze discussie omgezet naar "Vraagdiscussie" en het antwoord van @maestro12 als beste oplossing gemarkeerd.

Degenen die deze discussie nu open klikken zullen waarschijnlijk allereerst verbaast zijn dat het er nu anders uit ziet als men gewent is en het hopelijk begrijpen na het lezen van dit bericht.

Bovenaan Onderaan