Bureaublad Hobby PC

Volle prullenbak!

Volle prullenbak!
Lol er staan maar liefst 4 dingen in (wat snelkoppelingen die ik snel van mijn bureaublad had afgehaald), ik schoon niet meer zo vaak, er staat zelfs geen reinigingstool meer op mijn pc, was het zo zat dat firefox elke keer de login naar mijn bladwijzers kwijt was, ik schoon nu gewoon vanuit windows af en toe.

YEP, vond de achtergrondkleur van de vorige niet mooi

Ik kon het niet laten mijn bureaublad aan te passen, mijn vader genoot van de dag met mij samen, hij heeft dementie namelijk.
Bekijk bijlage 3609

Edit foto verwijderd door mij.

Laatst bewerkt:
ik heb vandaag een Roxette thema voor mijn pc gemaakt, deze uit een eerder versie van windows. De geluiden heb ik niet aangepast die staan standaard uitgeschakeld. Echter wel de muisaanwijzer en bureaublad achtergrond
Helaas lukt het me niet het icoontje van de prullenbak aan te passen. Dat lukt deels. Ze waren aangepast, maar hij gaf of de volle of de lege weer. Dus heb ik de standaard maar weer genomen.
Bekijk bijlage 3686

Bijlagen

• 1582315371237.png
    1582315371237.png
    1,2 MB · Weergaven: 52
Tijdje geleden mijn desktop aangepast met een afbeelding van mijn favoriete bloem de zonnebloem.

Links Xanti en rechts Xino (zusje van Xanti)
5f705b47be4aa-screenshot_01.jpg

LOL, je kan zo zien wat die twee denken.
Bol het af met je camera en laat ons maffen.:giggle:

Inderdaad zijn ze beide eigenzinnig. Ik heb ze gisteren nog een gaan bezoeken (duurt nog een maand eer ik Xanti mag meenemen naar huis). Beide schijnen hun niet van hun bezigheid af te laten leiden, daar heb ik al verschillende filmpjes van.
5f705fda0331e-Xanti-0012.jpeg

Oh wat een dotjes zeg!

Het werd tijd voor iets anders, er draait 1 van mijn foto mappen met eigen foto's op de achtergrond. Dit zijn er 2 uit de verzameling.
Oh ja het was Warsborn in Arnhem - Schaarsbergen.

Sinds enige tijd 2 beeldschermen, en daar draaien mijn eigen foto's op van de laatste keer dat ik met mijn spiegelreflex camera op stap ging op de achtergrond in een diapresentatie. En ik wil proberen mijn bureaublad zo te houden.

Mijn nieuwe Windows 10!

60e57467beaaa-Desktop_Win10_7_juli_2021.png

Nieuwste versie na nieuwe configuratie van Rainmeter:

60e5b093bd662-Desktop_Win10_7_juli_2021_-_3.png

Terug
Bovenaan Onderaan