Buitenaardsen kunnen de complte IT-infrastructuur op aarde uitschakelen

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Twee onderzoekers, Michael Hippke und John G. Learned, gaan ervan uit dat buitenaardsen de complete IT-infrastructuur op aarde kunnen uitschakelen via malwarecode.

Volgens die twee hoeven de buitenaardsen enkel maar via een bericht contact op aarde te zoeken.
Zend de aarde dan een antwoord terug kunnen ze daarmee de infrastrucuur onderzoeken.

Daarom zal een antwoord centrale op de maan beter zijn volgens de onderzoekers, die is dan niet verbonden met de netwerken op aarde, wordt verondersteld.

Bij een aanval van de buitenaardsen kan die maancentrale van de aarde uit vernietigd worden.

Echter denken beide onderzoekers dat het beschreven scenario niet werkelijkheid hoeft te worden en raden ze dan ook aan, indien er een bericht wordt ontvangen, dit dan ook te lezen.

Update: PDF INTERSTELLAR COMMUNICATION bijgevoegd.

Volgens mij hebben ze hier niet zo lang over te hoeven denken!! Het is nu alleen nog naar die buitenaardsen zoeken.

En de raad die in de laatste alinea staat, laat zien dat dit toch zeer waarschijnlijk middelbare scholieren waren! Dit zou een goeie april-grap zijn als ze er nog een e-mailadres aan hadden gekoppeld. Wat zouden er een mensen gaan kijken of ze al een bericht van buiten hadden!

Als update heb ik een Engelstalige PDF toegevoegd aan mijn bericht.
Het werk is van een Duitser en een Amerikaan.

Heb dit ook gelezen.Zou toch straf zijn in gans dat groot heelal geen andere levende wezens zijn.
In mijn jeugd k heb meerdere boeken gelezen van erich von daniken, ja die weerlegt ook veel dingen,dat ze ons leren uit de bijbel.
Verhaaltje van Adam en Eva,maakt hij totaal iets anders van.
Maar stel dat het waar is,enkel twee mensen op de wereld Adam en Eva,maken kindjes...en dan ?Komen we toch allemaal uit insest voort..of wie weet is er hond of....aan te pas gekomen?
Mvg
d'anvers

Ha d'anvers, ik heb van von Daniken het boek: Waren de goden kosmonauten? gelezen.

Zeker voor die tijd een sensationeel boek maar niet lang daarna hebben aardig wat geleerden veel stellingen van meneer von Daniken kunnen weerleggen. Desondanks heeft dat boek veel vragen opgeroepen en heb ik van dat boek gesmuld.

Overigens werd hij van oplichterij beschuldigd, maar daar weet ik het fijne niet van.

Ja Hansgu waren de goden kosmonauten top boek toen, heb er ook van gesmuld.Ga hem nog eens lezen op tablet!Heb de download!.
Geleerden waren zeker niet blij met hem,toch heeft hij veel onderzoek gedaan en zit heel veel logica in vind ik.
Mvg
d'anvers

Terug
Bovenaan Onderaan