Bugfix nummer 3 voor Windows 10 Redstone

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.973
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Zo bont heeft Microsoft het nog nooit gemaakt, dat in nog geen maand tijd er 3 updates zijn om problemen in Windows 10 Redstone op te lossen.
Met update KB3176938 voor Windows 10 wordt de versie van Windows 10 Redstone naar Build-Nummer 14393.105 geactualiseerd.

Deze cumulatieve update verzorgt in de eerste plaats verbeteringen en vervelende problemen. Onder andere wordt een probleem met PowerShell opgelost.
Daar boven op belooft Microsoft comptabiliteits- en stabiliteitsverbeteringen voor onder andere Edge en de Store

Gebruikers van de Build versie 1607 ontvangen dit pakket automatisch via de Windows Update.

Alle verbeteringen kan je nalezen via de Windows 10 update history

Het is na deze update af t wachten, welke nieuwe problemen aan het daglicht komen......

Wat ik echt irritant blijf vinden is het automatisch opnieuw opstarten van je computer hoe je de tijd ook instelt het blijft een abject fenomeen!

Zoals ik al eerder heb geschreven, Microsoft ziet Windows 10 niet als een besturingssysteem, maar als een Service.
Dus zal je als gebruiker van Windows 10 moet leren leven met het gegeven, dat Windows 10 feitelijk nooit af is!
En ook zal blijken dat over tijd de problemen die patches oproepen zullen gaan toenemen.

Dat is één van de redenen waarom ik bij Windows 8.1 blijf, ondersteund tot 2025 - dus ruimschoots genoeg om de nog goed vier jaar tot aan mijn AOW te doorstaan.
Daarna is Linux aan de beurt.

Abraham54 zei:
Dat is één van de redenen waarom ik bij Windows 8.1 blijf, ondersteund tot 2025 - dus ruimschoots genoeg om de nog goed vier jaar tot aan mijn AOW te doorstaan.
Daarna is Linux aan de beurt.
Dat klinkt als cold turkey afkicken van Windows en dan overstappen naar Linux.
Gelukkig heb ik al een ruim voorschot genomen en is er geen sprake van afkickverschijnselen. :mrgreen:

57c88f96b09ab-cold_turkey.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan