• Dit forum dient voor problematische BSODS en crashes.
    Zodra de hulpvraag door axe0 wordt overgenomen, worden leden verzocht zich niet meer met de discussie te bemoeien!

FIX BSOD op desktop

Opgelost

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
5.993
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Even wachten op @axe0 die jou zal helpen.

Anjo

Bekend Lid
Gewaardeerd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reactiescore
158
Punten
43
Leeftijd
66
OS
Windows 10;Zorin 15.2, Mint 18, Android 8 en 10
AV
Fsecure
FW
in KPN modem
Nee message onbekend

Anjo

Bekend Lid
Gewaardeerd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reactiescore
158
Punten
43
Leeftijd
66
OS
AV
Fsecure
FW
in KPN modem
Nee dat had ik dan wel gemeld heb nl zelf geen blauw scherm gezien.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.134
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Oke, misschien alvast even navragen bij de volgende BSOD want dat zal Axe0 vermoedelijk ook wel willen weten ter probleem oplossing.
Het is in elk geval zeker vaak een belangrijke aanduiding richting oorzaak van de fout.

axe0

BSOD Expert
Team lid
Lid geworden
21 sep 2018
Reactiescore
11
Punten
18
Leeftijd
24
OS
Windows 10 Pro
AV
Bitdefender Total Security 2019
FW
Bitdefender Total Security 2019
Voor er suggesties worden gegeven is er meer informatie nodig.

Kopieer de volgende code in de quote, plak het in een administratief CMD en druk op enter.
md "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles"&wmic /output:"%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\hotfix.txt" qfe list full /format:table&copy %SystemRoot%\minidump\*.dmp "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles"&dxdiag /t %temp%\dxdiag.txt&copy %temp%\dxdiag.txt "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\dxdiag.txt"&type %SystemRoot%\System32\drivers\etc\hosts >> "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\hosts.txt"&systeminfo > "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\systeminfo.tmp"&findstr /v "Owner." "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\systeminfo.tmp" > "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\systeminfo.txt"&del "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\systeminfo.tmp"&driverquery /v > "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\drivers.txt"&msinfo32 /nfo "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\msinfo32.nfo"&wevtutil qe System /f:text > "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\eventlog.txt"&reg export HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\uninstall.txt"&reg export "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components" "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\installed.txt"
Deze code creëert een nieuwe map genaamd CollectedFiles op het Desktop en genereert logbestanden in deze map om het probleem beter te analyseren.
Ik wil je vragen om van de map een zip bestand te maken en het zip bestand te uploaden.

Hoe een zip bestand van de map te maken:
  • Rechtermuis klik op de map
  • Selecteer Kopiëren naar
  • Klik op Gecomprimeerde map

Anjo

Bekend Lid
Gewaardeerd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reactiescore
158
Punten
43
Leeftijd
66
OS
AV
Fsecure
FW
in KPN modem
HUH?
Ik had die code vanmiddag al uit een ander post gehaald en die RARfile geüpload maar die is opeens weg.

Moet ik eerst verzinnen hoe ik die file weer in mn bezit krijg want die staat bij die kennis op zijn buroblad en hij woont niet naast de deur.

@Abe, kan die file te groot zijn geweest? ( niet dat ik nu nog weet hoe groot die was maar had m gewoon via "Bijlage toevoegen" erbij gedaan en ook gezien dat de voortgangsbalk werkte.
Vaag......

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
5.993
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Een RAR-file is niet een standaard via Windows gemaakte zip!
Zip wordt ondersteund, RAR niet.

Anjo

Bekend Lid
Gewaardeerd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reactiescore
158
Punten
43
Leeftijd
66
OS
AV
Fsecure
FW
in KPN modem
Ik neem later vandaag zijn pc over met Teamviewer dan post ik.

Bovenaan Onderaan