• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

phpBB Bot bezoek blijft weg op mijn alternatieve forum

Maxstar

VIP Security Analist
Lid geworden
6 feb 2020
Reacties
116
Reaction score
52
Punten
28
Leeftijd
38
Website
www.pcwebplus.nl
Ik zag trouwens nog een klein foutje.

Code:
<center><a href="{U_REGISTER}"><button class="button">{L_REGISTER}</button></i></center>

even vervangen door:

Code:
<center><a href="{U_REGISTER}"><button class="button">{L_REGISTER}</button></a></center>

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.920
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
Done, alhoewel ik geen enkel verschil kan bemerken.

Maxstar

VIP Security Analist
Lid geworden
6 feb 2020
Reacties
116
Reaction score
52
Punten
28
Leeftijd
38
Website
www.pcwebplus.nl
Als je het profiel-blok aanpast met het onderstaande script zie je in de sidebar ook hoeveel notificaties en/of PB's je ontvangen hebt via 'count'.

Code:
<li>
        <a href="{U_VIEW_ALL_NOTIFICATIONS}" title="{L_NOTIFICATIONS}">
        <i class="fa fa-bell fa-fw"></i>
        {L_NOTIFICATIONS}&nbsp; &bull; &nbsp;<!-- IF NOTIFICATIONS_COUNT --><strong class="count" style="color:red">{NOTIFICATIONS_COUNT}</strong><!-- ENDIF -->
        </a>
        </li>
        <li>
        <a href="{U_PRIVATEMSGS}" title="{L_PRIVATE_MESSAGES}">
        <i class="fa fa-inbox fa-fw"></i>
        {L_PRIVATE_MESSAGES}&nbsp; &bull; &nbsp;<!-- IF PRIVATE_MESSAGE_COUNT --><strong class="count" style="color:red">{PRIVATE_MESSAGE_COUNT}</strong><!-- ENDIF -->
        </a>
        </li>

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.920
Reaction score
4.978
Punten