• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Informatie Boston Robotics laat zijn robots dansen!

Veng

Bekend Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reacties
533
Reaction score
79
Punten
28
Website
relatie-voeding-gedrag.nl
Ik had hem gezien ja:
Maar kijk ook eens hier:
en dan met name de 6e video. Die laat zo'n robot zien als die buiten loopt. Op een nog wat onhandige manier zoals je van een robot zou verwachten. Nog steeds knap hoor, daar niet van. Ik twijfel dus nog steeds aan de echtheid van die dans video. Vooral om dat de bewegingen voor mijn gevoel te menselijk zijn. Al weet ik dat ze de bewegingen van echte mensen via sensoren en lasers op figuren kunnen overbrengen. Vraag is of ze dat softwarematig ook in een robot kunnen stoppen.
Bedenk hoe uitgekiend en snel de software en sensoren moeten zijn om de typische moeilijkheden van robots door de genuanceerde bewegingen van mensen te vervangen.

"Are the Boston Dynamics robots real?
Yup, the Boston Dynamics robots in the new video (and all the videos they've released so far) are real, and as far as we know, the video is unedited. The robots are just that good. In fact, Boston Dynamics was purchased by Hyundai for $1.1 billion in early December, which likely means big things are coming for Atlas and company."

Maar welke autoriteit op robotica heeft dit geschreven!
Of is het "bangmakerij"?

Laatst bewerkt:

DonWoozy

Moderator
Team lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reacties
862
Reaction score
595
Punten
93
Echt bizar wat mensen allemaal kunnen verwezenlijken tegenwoordig!

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.677
Oplossingen
1
Reaction score
1.926
Punten
113
Het ziet er niet uit naar mijn idee, maar dat het mogelijk is, is leuk, maar absoluut niet noodzakelijk, laten ze het maar andere robots maken met nuttiger doeleinden.

Bovenaan Onderaan